با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رونمایی از مدل‌های ۲۰۲۴ مانیتورهای سامسونگ
عکس : مانیتور سامسونگ ۲۰۲۴

بعد از مدت‌ها انتظار سرانجام سامسونگ اعلام کرد که مانیتورهای ۲۰۲۴ اکنون برای سفارش در دسترس هستند. این مانیتورها در قالب سه سری Odyssey OLED و Smart و ViewFinity عرضه می‌شوند.

به گزارش سرویس اخبار کامپیوتر سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا مانیتور جدید ۳۲ اینچی Odyssey OLED G8 با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، نخستین مانیتور بازی این شرکت است که از پردازنده‌ی NQ8 AI Gen3 برای کمک به ارتقای کیفیت بازی‌ها استفاده می‌کند. پردازنده NQ8 AI Gen3 همان پردازنده‌ای است که سامسونگ در تلویزیون 8K سال ۲۰۲۴ خود استفاده می‌کند. این پردازنده محتوا را هنگام استفاده از Samsung Gaming Hub و برنامه‌های هوشمند تلویزیون داخلی مانیتور برای ارائه رزولوشن بهتر در بازی و سرگرمی، تقریباً به 4K ارتقا می‌دهد.

سامسونگ مانیتور ۲۷ اینچی Odyssey OLED G6 را با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز عرضه کرده است. هر دو مانیتور جدید سری Odyssey OLED از فناوری +Samsung OLED Safeguard بهره‌مند هستند که برای کمک به جلوگیری از سوختگی تصویر در نمایشگرها با استفاده از لوله حرارتی ضربان‌دار طراحی شده‌اند.

علاوه بر این، سامسونگ در آینده مجموعه‌ای جدید از مانیتورهای هوشمند برای استفاده در اداره‌ها را رونمایی می‌کند. یکی از این مانیتورها مدل ۲۰۲۴ مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی M8 است. این مانیتور 4K به همان پردازنده NQ8 AI Gen3 به‌کاررفته در مانیتورهای جدید سری Odyssey OLED مجهز است و به ارتقای محتوای ویدئویی کمک می‌کند.

ناگفته نماند که غول فناوری کره‌ای مدل ۲۰۲۴ مانیتورهای اداری‌-خانگی اقتصادی ViewFinity خود را نیز روانه بازار خواهد کرد.

سری ViewFinity در مدل‌های S8 (S80D) و S8 (S80UD) و S7 (S70D) و S6 (S60D) و S6 (S60UD) عرضه می‌شود. S8 در مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی و S7 در مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی در دسترس قرار می‌گیرند. این مدل‌ها از نمایشگر 4K با روشنایی ۳۵۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برند.

مانیتور S6 در مدل‌های ۲۴ و ۲۷ و ۳۲ اینچی عرضه می‌شود و به نمایشگر ۱۰۰ هرتزی با وضوح QHD و روشنایی ۳۵۰ نیت مجهز است

مانیتورهای سری Smart در مدل‌های M5 (M50D) ،M7 (M70D) و M8 (M80D) عرضه می‌شوند. مدل M8 نمایشگر ۳۲ اینچی 4K دارد و از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

M7 در دو اندازه ۳۲ و ۴۳ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد. M7 نمایشگر 4K با روشنایی ۳۰۰ نیت و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه دارد.

M5 در مدل‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی در دسترس قرار می‌گیرد و نمایشگری با وضوح FHD، روشنایی ۲۵۰ نیت و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین