با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
در برنامه شاد جدید چگونه عکس پروفایل بگذاریم
عکس : پروفایل در برنامه شاد

نحوه گذاشتن عکس پروفایل در برنامه شاد جدید ؛ با توجه به اهمیت برقراری ارتباطات مؤثر در فضای مجازی آموزشی، داشتن یک عکس پروفایل مناسب در اپلیکیشن شاد می‌تواند به ایجاد حس شناخت و اعتماد بین دانش‌آموزان، معلمان و مدیران کمک کند.

به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از مجله اینترنتی ماگرتا خوشبختانه، گذاشتن عکس پروفایل در برنامه شاد بسیار آسان است و تنها چند مرحله ساده را می‌طلبد.


نحوه گذاشتن عکس پروفایل در برنامه شاد

با توجه به اهمیت شناسایی دانش آموزان در فضای مجازی آموزشی، به منظور تسهیل این امر و ارتقای نظم و انضباط در گروه های درسی، پیشنهاد می شود دانش آموزان محترم از عکس خود به عنوان عکس پروفایل در برنامه شاد استفاده نمایند. همچنین از عکس های مناسب و متعارف دانش آموزی که با فضای آموزشی همخوانی داشته باشد، استفاده کنید.

برای بهره‌مندی از امکان تغییر عکس پروفایل ، ابتدا باید شاد جدید را نصب کنید و یا نسخه قدیمی را به روز رسانی نمایید. جهت دانلود نسخه جدید یا به روز رسانی شاد، به وب سایت رسمی شاد به نشانی shad.ir مراجعه و نسخه اندروید را دریافت کنید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه شاد
عکس : برنامه شاد

قدم اول: اپلیکیشن شاد را اجرا کنید و از قسمت پایین صفحه، گزینه تنظیمات که شبیه آیکون چرخ دنده می باشد را لمس کنید.

روی آیکون دوربین در برنامه شاد کلیک کنید
عکس : روی آیکون دوربین در برنامه شاد کلیک کنید

قدم دوم: حال در صفحه جدید باز شده روی آیکون دوربین کلیک کنید.

انتخاب عکس پروفایل در برنامه شاد
عکس : انتخاب عکس پروفایل در برنامه شاد

قدم سوم: پس از کلیک کردن روی آیکون دوربین، دو گزینه پیش روی شما قرار خواهد گرفت: ‌«انتخاب عکس از دوربین و یا انتخاب عکس از گالری». در صورتی که عکس مورد نظر خود را از قبل ذخیره کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به بخش گالری، آن را انتخاب نمایید. اما اگر عکس مورد نظر شما هنوز ذخیره نشده است، می‌توانید از طریق بخش دوربین، اقدام به عکس‌برداری و آپلود آن نمایید.

علامت تایید در برنامه شاد
عکس : علامت تایید در برنامه شاد

قدم چهارم: پس از انتخاب عکس موردنظرتان، مطابق با تصویر زیر به پایین صفحه مراجعه کرده و بر روی علامت تایید ضربه بزنید. در صورت نیاز به کوچک کردن عکس، می‌توانید از گزینه‌های موجود در پایین صفحه استفاده نمایید.

تغییر عکس پروفایل در اپلیکیشن شاد
عکس : تغییر عکس پروفایل در اپلیکیشن شاد

قدم پنجم: در صورت تأیید این درخواست، عکسی که بارگذاری کرده‌اید به عنوان عکس پروفایل شما در این پلتفرم نمایش داده خواهد شد. توجه داشته باشید که پس از تأیید، تغییر عکس پروفایل ممکن است نیازمند صرف زمان کوتاهی باشد.

اگر در هنگام گذاشتن عکس پروفایل با مشکلی مواجه شدید، بررسی کنید که اتصال به اینترنت شما پایدار باشد. حافظه ذخیره‌سازی گوشی خود را بررسی کنید. کمبود فضا می‌تواند منجر به بروز مشکل در هنگام تغییر عکس پروفایل شود. در نهایت در صورت عدم رفع مشکل، با بخش پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین