با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اپلیکیشن Google Camera به Pixel Camera تغییر نام داد
عکس : اپلیکیشن Google Camera به Pixel Camera تغییر نام داد
.

نرم‌افزار Google Camera چندین سال است که به صورت اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند گوگل، یعنی سری پیکسل عرضه می‌شود و حالا این اپلیکیشن پس از چند سال، تغییر نام داده و با عنوان جدید Pixel Camera در پلی استور ظاهر شده است.

تا پیش از این، برای معرفی این اپلیکیشن از توضیحات زیر استفاده می‌شد:

با Google Camera حتی یک لحظه را هم از دست ندهید و تصاویر و فایل‌های ویدئویی خارق‌العاده‌ای را در حالت پرتره و نایت سایت به کمک لرزشگیر تصویر ثبت و ضبط کنید.



این توضیحات حالا به صورت زیر تغییر شکل پیدا کرده است:

با Pixel Camera بازطراحی شده، حتی یک لحظه را هم از دست ندهید و با امکانات مختلف از قبیل پرتره، نایت سایت، تایم لپس و Cinematic Blur، تصاویر و فایل‌های ویدئویی جذابی را شکار کنید.

گوگل در مورد حداقل سیستم مورد نیاز، به نسل‌های مختلف گوگل پیکسل که امکان اجرای اندروید ۱۴ یا نسخه‌های بعدی آن را دارا هستند، اشاره کرده است. برای استفاده از اپلیکیشن پیکسل کمرا روی ساعت‌های مبتنی بر Wear OS، باید دیوایس شما حداقل به Wear OS 3 مجهز بوده و به گوشی‌های پیکسل نیز قابل اتصال باشد. برخی امکانات روی تمامی محصولات در دسترس نیست.

نسخه نهم از Pixel Camera روی پیکسل فولد، تبلت گوگل و پیکسل ۷ پرو قابل نصب است. اما سری پیکسل ۸ قادر به دانلود و نصب نسخه ۹.۱ هستند و اخیرا نیز یک بروزرسانی برای آن عرضه شد.

اگر واژه Pixel Camera برای شما آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که گوگل آن را در رویداد I/O 2023 به صورت رسمی معرفی کرد. این نرم‌افزار در کنار Pixel Call Assist، Pixel Speech و Pixel Safe رونمایی شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین