با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندر ریلمی جی‌تی ۵ حاشیه نمایشگر فوق نازک آن را نشان می‌دهد
عکس : ,ریلمی جی‌تی ۵

همانطور که می‌دانیم، ریلمی قصد دارد در طی ماه جاری میلادی از پرچمدار جدید خود موسوم به ریلمی جی‌تی ۵ رونمایی کند. به لطف گزارش‌ها و شایعات قبلی، جزئیات کلیدی مشخصات فنی این محصول موردانتظار فاش شده است. به علاوه، چندی پیش رندر ی از ریلمی جی‌تی ۵ در دسترس قرار گرفت که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌داد.

حالا اما افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station تصویری از پنل جلویی ریلمی جی‌تی ۵ را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته که حاشیه نمایشگر فوق نازک این گوشی پرچمدار را به نمایش می‌گذارد.

طبق این تصویر رندری، ریلمی جی‌تی ۵ از نمایشگر حفره‌دار برخوردار خواهد شد. با عرض بسیار کم حاشیه‌های نمایشگر، پنل جلویی این گوشی ظاهر زیبایی دارد که در واقع هویت پرمیوم آن را نشان می‌دهد. با نگاهی دقیق‌تر، می‌توانیم در قسمت پایین بدنه دستگاه محفظه سیم کارت و درگاه USB-C را نیز مشاهده کنیم. به علاوه، ظاهرا فریم ریلمی جی‌تی ۵ از جنس فلز خواهد بود.

براساس گزارش‌های قبلی، ریلمی جی‌تی ۵ به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد بود. این پرچمدار احتمالا در دو نسخه شامل باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۴۰ واتی و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵۰ واتی عرضه خواهد شد. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم تا ۲۴ گیگابایت LPPDR5x و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت UFS 4.0 همراه می‌شود. سیستم دوربین ریلمی جی‌تی ۵ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 و دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهد شد. پنل جلویی ریلمی جی‌تی ۵ نیز میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین