با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
موتو G54 در تصاویر رندری جدیدی رویت شد
عکس : موتو G54

تا به امروز، موتورولا مدل‌های زیادی از سری موتو G روانه کرده که محصولاتی میان‌رده با برچسب قیمتی مقرون به صرفه محسوب می‌شوند. حالا اما به نظر می‌رسد به زودی مدل جدیدی از این سری میان‌رده معرفی خواهد شد که براساس آنچه شایعات ادعا کرده‌اند، از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد.

میان‌رده جدید موتورولا با نام تجاری موتو G 54 عرضه خواهد شد که به عنوان نسخه نسل جدید موتو G 53 که سال گذشته معرفی شد، روانه بازار می‌شود. طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری برجسته به نام ایوان بلس تصاویر رندری جدیدی از موتو G 54 را به اشتراک گذاشته است که رنگ‌بندی و طراحی آن را نشان می‌دهند.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، موتو G54 از زبان طراحی دیگر محصولات برند موتورولا بهره خواهد برد. در این راستا، پنل پشتی این گوشی میزبان ماژول دوربین مربعی‌شکل است که در آن دو دوربین قرار گرفته است. از سوی دیگر، در پنل جلویی شاهد نمایشگر حفره‌دار هستیم که از حاشیه‌های نسبتا زیادی برخوردار است. رنگ‌بندی دستگاه نیز شامل سه رنگ آبی، مشکی و سبز میشود.

موتو G54 اخیرا با باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گواهی FCC لیست شد. به علاوه، گزارش شده که این گوشی از شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. با این باتری حجیم، موتو G54 قادر خواهد بود تا مدت زمان زیادی کاربران را همراهی کند. از رقبای نماینده موتورولا می‌توان گلکسی M34 و F54 را نام برد که از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار هستند.

از نظر مشخصات فنی، موتو G54 احتمالا به نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی بهره خواهد برد که از قابلیت ترکیب پیکسلی ۴ در ۱ موسوم به Quad Pixel پشتیبانی می‌کند.

شایعه شده که گوشی موتورولا در کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. البته انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد. از دیگر مشخصات فنی موتو G54 می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت کنار بدنه اشاره کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین