با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندرهای جدید وان پلاس اوپن طراحی تغییریافته این گوشی تاشو را نشان می‌دهند
عکس : رندر جدید (سمت راست) و رندر قبلی (سمت چپ) وان پلاس اوپن

شایعات مختلف ادعا کرده‌اند که وان پلاس در تاریخ ۲۹ اوت سال جاری میلادی (۷ شهریور) از اولین گوشی تاشو خود به نام وان پلاس اوپن رونمایی خواهد کرد. با این وجود، یک گزارش دیگر ضمن رد شایعات مطرح‌شده اعلام کرد که وان پلاس قصد دارد به جای نمایشگر‌های شرکت BOE از نمایشگرهای سامسونگ برای وان پلاس اوپن استفاده کند. در این راستا، گوشی تاشو وان پلاس با تاخیر معرفی خواهد شد.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر نمی‌رسد نمایشگر جدید تنها ویژگی تازه وان پلاس اوپن نخواهد بود و این گوشی با تغییرات ظاهری مختلفی نیز همراه خواهد شد.

طبق این گزارش، وبسایت SmartPrix با همکاری افشاگری برجسته به نام OnLeaks به رندرهای جدیدی از وان پلاس اوپن دست پیدا کرده‌اند که طراحی جدید این گوشی را نشان می‌دهند. البته این رندرها برپایه فایل‌های CAD نیستند و براساس نمونه‌های پیش تولید طراحی شده‌اند. در نتیجه، ممکن است تصاویر جدید وان پلاس اوپن حاوی طراحی نهایی و دقیق این گوشی نباشند.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، وان پلاس اوپن در مقایسه با رندرهای قبلی مقداری عریض‌تر شده که طراحی آن را بیشتر از گذشته شبیه گوشی‌هایی مانند پیکسل فولد و اوپو فایند N2 می‌سازد. به علاوه، گوشه‌های دستگاه نیز گردتر شده و حاشیه‌های نمایشگر نیز کاهش یافته است. فریم وان پلاس اوپن نیز ظاهرا از طراحی جدیدی برخوردار شده است.

دیگر تغییر طراحی وان پلاس اوپن به دوربین‌های آن برمی‌گردد چرا که حالا ماژول دوربین گوشی اندازه بزرگ‌تری دارد و برآمدگی لنزها نیز بیشتر شده است. لوگوی برند هسل‌بلاد نیز تنها به حرف H انگلیسی خلاصه شده است و در ماژول دوربین جای گرفته است. به علاوه، در زیر لوگوی H نیز یک سنسور قرار دارد که به نظر سنسور لایدار است. دوربین سلفی نیز در این رندرها به گوشه راست نمایشگر داخلی منتقل شده است. جدا از این تغییرات، وان پلاس اوپن همچنان از سه دوربین بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که برخلاف تغییرات طراحی، انتظار می‌رود وان پلاس اوپن همچنان با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه شود. منبع تغذیه گوشی نیز باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. برای عکاسی، وان پلاس اوپن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین