با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آیکو نئو 7 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و شارژ 120 وات معرفی شد
عکس : گوشی آیکو نئو 7 پرو
.

برند چینی آیکو که در سال‌های اخیر به واسطه تولید گوشی ‌هایی اقتصادی با مشخصات بالا توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند، امروز رویدادی را در هند برگزار و جدیدترین محصول خود با عنوان آیکو نئو 7 پرو (iQOO Neo 7 Pro) پرده‌برداری کرد. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، شارژ سریع 120 وات و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. اگر همه این ویژگی‌ها و همچنین طراحی آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که آیکو نئو 7 پرو در واقع همان مدل چینی آیکو نئو 7 ریسینگ (iQOO Neo7 Racing) است که برای مخاطبان بین‌المللی عرضه شده است. با دیجی رو همراه باشید.



در طول رویداد امروز آیکو، این نام تجاری متعلق به ویوو روی “قدرت تراشه دوگانه” خود که یک پردازنده مستقل مخصوص بازی دارد، به شدت تمرکز داشته و آن را تبلیغ می‌کرد. این پردازنده قادر است فریم‌ها را در طول بازی برون‌یابی کرده و حتی آن دسته بازی‌هایی را که به سرعت 90 فریم در ثانیه محدود شده‌اند، با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا کند.

آیکو نئو 7 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور GN5 سامسونگ است و در کنار آن از یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی هم که مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی است، داخل حفره بالای نمایشگر قرار گرفته است.

در جلوی بدنه یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با پنل امولد و وضوح تصویری فول اچ دی پلاس قرار گرفته که آیکو وعده حداکثر روشنایی 1300 نیت را برای آن داده است. همچنین، این پنل نمایشگر از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و سیستم کاهش نور 2160 هرتز پشتیبانی می‌کند و دارای گواهینامه +HDR10 می‌باشد. در واقع، تنها تفاوت این گوشی با نئو 7 ریسینگ رابط کاربری آن است. آیکو نئو 7 پرو با سیستم عامل Funtouch 13 مبتنی بر اندروید 13 به بازارهای خارج از چین راه یافته است.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی فناوری شارژ 120 وات آن برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تنها در هشت دقیقه گوشی را از 0 تا 50 درصد شارژ کند. همچنین بزرگترین محفظه بخار در بین گوشی‌های هوشمند آیکو در این مدل تعبیه شده که برای پایین نگه داشتن دما عملکرد بسیار مناسبی دارد. بنابراین، بازی کردن طولانی یا شارژ سریع در دراز مدت نمی‌تواند به دستگاه آسیب برساند.

فروش آیکو نئو 7 پرو از 15 ژوئیه (24 تیر) آغاز خواهد شد و این گوشی در رنگ‌های نارنجی با پنل پشتی چرم وگان و گرادیان آبی-مشکی با پنل پشتی پلاستیکی در دسترس خواهد بود. قیمت این محصول از 425 دلار (390 یورو) برای پیکربندی حافظه 8/128 گیگابایتی شروع شده و به 465 دلار (425 یورو) برای نسخه 12/256 گیگابایتی می‌رسد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین