با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
طراحی ناتینگ فون ۲ سرانجام به نمایش گذاشته شد
عکس : ناتینگ فون ۲

در چند وقت اخیر، گوشی موردانتظار ناتینگ یعنی ناتینگ فون ۲ موضوع بحث گزارش‌ها و شایعات فراوانی بوده است. در این راستا، دیروز برند ناتینگ امکان آزمایش ناتینگ فون ۲ و به اشتراک‌گذاری تصاویر ثبت شده توسط آن را در اختیار کاربران قرار داد. البته این آزمایش تحت قرارداد عدم افشا بوده و کاربران اجازه نشر اطلاعات مربوط به مشخصات فنی گوشی ناتینگ نداشته‌اند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یوتوبری به نام Marques Brownlee (با نام کاربری MKBHD) ویدئویی کوتاه از ناتینگ فون به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهد. به علاوه، این کاربر چگونگی شخصی‌سازی نورپردازی پنل پشتی گوشی موردانتظار ناتینگ را نیز به نمایش گذاشته است که با تغییرات مختلفی همراه شده است.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، ناتینگ فون ۲ از زبان طراحی ناتینگ فون ۱ بهره می‌برد. البته ظاهرا رنگ‌ مشکی بدنه دستگاه کمی به خاکستری تیره متمایل شده است. با این تغییر رنگ، پنل پشتی ناتینگ فون ۲ شفاف‌تر از گذشته شده است و قطعات بیشتر از نسل قبلی مشخص هستند.

نورپردازی پنل پشتی ناتینگ فون ۲ که به نام Glyph شناخته می‌شود نیز با طراحی جدیدی عرضه خواهد شد. با توجه به این موضوع، این گوشی از مناطق LED بیشتری برخوردار است که امکان شخصی‌سازی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. برای مثال، کاربر می‌تواند نورپرداری مخصوص برای پیام‌های مختلف را طراحی کند تا هر کدام از اعلان‌ها شکل منحصر به فرد خود را داشته باشند و از یکدیگر به راحتی تشخیص داده شوند.

شایان ذکر است پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر حفره‌دار است و ناچ دوربین سلفی نیز در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. عرض حاشیه‌های نمایشگر از هر چهار طرف برابر است و لبه‌های نمایشگر نیز همچنان با طراحی تخت همراه خواهد بود. متاسفانه این یوتوبر اندازه دقیق نمایشگر ناتینگ فون ۲ را اعلام نکرده است ولی براساس شایعات قبلی، این گوشی از نمایشگر ۶٫۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون ۲ در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) معرفی خواهد شد. از مشخصات فنی گوشی ناتینگ می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نام برد. اخیرا نیز شایعه‌ای ادعا کرد که ناتینگ فون ۲ در کانفیگ‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب به برچسب قیمتی ۷۲۹ و ۸۴۹ یورویی به فروش خواهد رسید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین