با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندر و مشخصات HMD Vibe Pro به‌بیرون درز کرد
عکس : گوشی HMD Vibe Pro

گفته می‌شود که HMD Global در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک نسخه پریمیوم‌تر از مدل مقرون‌به‌صرفه Vibe است که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود. هم‌اکنون، رندر و مشخصات HMD Vibe Pro به‌بیرون درز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی یک افشاگر اطلاعات، مشخصات و رندر های HMD Vibe Pro را به اشتراک گذاشته است. وی می‌گوید که این تلفن هوشمند ابتدا در ایالات متحده معرفی خواهد شد. طراحی کلی و اندازه نمایشگر بدون تغییر باقی خواهد ماند. این تلفن هوشمند آینده HMD به یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی ۹۰ هرتزی مجهز می‌شود. مدل استاندارد دارای نمایشگری با وضوح HD+ است. اما انتظار می‌رود که مدل پرو، رزولوشن 1080p داشته باشد.


متاسفانه HMD Vibe Pro همان تراشه مدل استاندارد را حفظ خواهد کرد و در این زمینه شاهد ارتقاء نیستیم. این تلفن هوشمند به چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود و با ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران می‌رسد. HMD Vibe تنها در پیکربندی ۶ گیگابایتی قابل تهیه است.

احتمالاً شاهد تفاوت قابل‌توجهی در طول عمر باتری خواهیم بود. اچ‌ام‌دی وایب پرو به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. این در حالیست که مدل استاندارد از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند است.

به‌نظر می‌رسد که یک ارتقاء قابل‌توجه Vibe Pro مربوط به بخش دوربین این گوشی هوشمند می‌شود. این دستگاه سیستم دوربین استاندارد HMD Vibe را کنار گذاشته و از دوربینی با وضوح بالاتر بهره خواهد برد. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این گوشی آینده اچ‌ام‌دی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که Vibe Pro به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود. مدل استاندارد از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

طراحی HMD Vibe Pro
عکس : طراحی HMD Vibe Pro

لازم به ذکر است که این اطلاعات براساس شایعات فاش شده هستند، و به‌طور رسمی توسط HMD Global تأیید نشده‌اند. تاریخ دقیق رونمایی و عرضه وایب پرو در آمریکای شمالی هنوز مشخص نیست.

ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند آینده اچ‌ام‌دی با قیمتی کمتر از ۱۸۰ دلار به دست کاربران خواهد رسید. با ترنجی همراه باشید زیرا در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین