با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قابلیت School time گوگل به گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌آید
عکس : قابلیت وقت مدرسه گوگل در گوشی موبایل

«وقت مدرسه » برای کمک به محدود کردن حواس‌پرتی ناشی از استفاده یک دستگاه تلفن همراه برای یک کاربر جوان طراحی شده است. وقتی این قابلیت فعال باشد، یک صفحه اصلی (Home) اختصاصی که در آن اعلان‌ها محدود شده‌اند نمایش داده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ایتنا گوگلدر حال اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی وقت مدرسه (School time) به سخت‌افزارهای بیشتری است.

به نقل از انگجت، «وقت مدرسه» برای والدین این امکان را فراهم می‌آورد که برخی قابلیت‌ها را در طی ساعات از پیش‌تعیین‌شده‌ای در دستگاه فرزندشان محدود کنند. این ساعات می‌تواند شامل مواقعی باشد که آنها در کلاس هستند و یا هر دوره‌ای که یک بزرگسال بخواهد مدت استفاده فرزندش از دستگاه را محدود کند.

والدین می‌توانند از اپ Family Link (که مخصوص کنترلگری توسط والدین است) برای تنظیم ساعات مدرسه در برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و گلکسی‌واچ‌های سامسونگ برای فرزندانشان استفاده کنند. با این حال، گوگلجزئیات بیشتری در مورد اینکه کدام دستگاه‌ها در آن طبقه‌بندی‌ها این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد ذکر نکرده است. این ابزار ابتدا در ماه مه بر روی ساعت‌های هوشمند Ace LTE فیتبیت عرضه شد.


 قابلیت School time
عکس : قابلیت School time

«وقت مدرسه » برای کمک به محدود کردن حواس‌پرتی ناشی از استفاده یک دستگاه تلفن همراه برای یک کاربر جوان طراحی شده است. وقتی این قابلیت فعال باشد، یک صفحه اصلی (Home) اختصاصی که در آن اعلان‌ها محدود شده‌اند نمایش داده می‌شود. والدین می‌توانند انتخاب کنند که کدام اپ‌ها در دسترس باقی بماند، و می‌توانند برای دریافت و ارسال پیامک‌ها و تماس‌ها از افراد مشخص اجازه دهند. این تنظیمات باعث افزایش تمرکز در زمان موردنیاز می‌شود، و در عین حال امکان برقراری تماس اضطراری را نیز فراهم می‌آورد.

در سال 2022 تغییراتی در طراحی Family Link، به عنوان پورتال گوگل برای والدین به منظور مدیریت فعالیت‌های فرزندانشان با تلفن همراه، انجام شد. برای کاربرانی که مایل به بهره‌مندی از قابلیتی مشابه با آن در اکوسیستم اپل هستند ابزاری به نام Schooltime در دسترس است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین