با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تکناک
تکناک
تقویم
سه شنبه 22 خرداد 1403
سهیلا محمدی نویسنده : سهیلا محمدی
.
Light Phone 3 با تغییرات چشمگیر معرفی می‌شود
عکس : لایت فون 3

پنج سال پس از عرضه‌ی Light Phone 2 که فقط تماس می‌گرفت و پیامک ارسال می‌کرد و کار زیادی دیگر انجام نمی‌داد، حالا شرکت Light قصد دارد گوشی Light Phone 3 را با صفحه‌نمایش جدید، دوربین اصلی، دوربین سلفی و چند ویژگی دیگر روانه‌ی بازار می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از تکناک بزرگ‌ترین تغییر Light Phone 3 صفحه‌نمایش جدید اولد سیاه‌و‌سفید ۳/۹۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۲۴۰ پیکسل است. همچنین، گوشی مذکور از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

لایت فون 3
عکس : لایت فون 3

به‌نقل از ورج، از دیگر ویژگی‌های Light Phone 3 می‌توان به تراشه‌ی NFC، پورت USB-C، باتری قابل‌تعویض و حسگر اثر‌انگشت اشاره کرد. قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی SM 4450 کوالکام است که آن را ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم همراهی می‌کند. همه‌ی این مشخصات در بدنه‌ای کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی قرار گرفته‌اند و حتی دکمه‌های روی آن نیز برای دوام بیشتر از آلومینیوم ساخته شده‌اند.



Light Phone 3 از هم‌اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار برای پیش‌خرید دردسترس قرار دارد
عکس : Light Phone 3 از هم‌اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار برای پیش‌خرید دردسترس قرار دارد

Light Phone 3 از هم‌اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار برای پیش‌خرید دردسترس قرار دارد و در ژانویه‌ی ۲۰۲۵ به‌دست علاقه‌مندان خواهد رسید. به‌گفته‌ی کایوی تانگ، یکی از بنیان‌گذاران شرکت Light، قیمت نهایی این گوشی نسبتاً نوآورانه به‌احتمال فراوان ۷۹۹ دلار تعیین خواهد شد.

این یعنی Light Phone 3 قیمتی برابر با گوشی‌های پرچم‌دار بازار خواهد داشت. درمقابل، شرکت تولیدکننده ادعا می‌کند که اگر بتواند تعداد بیشتری از این گوشی بفروشد، به‌تدریج قیمت نهایی آن را کاهش خواهد داد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین