با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی هوشمند HMD با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی فاش شد
عکس : گوشی اچ ام دی
.

طی چند هفته گذشته فاش شد که کمپانی HMD Global در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند تحت برند خود است. این شرکت تاکنون، تلفن های هوشمندی را با برند Nokia عرضه کرده و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای گسترش محصولات خود است.

دوربین گوشی هوشمند کمپانی HMD از لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود

در نوامبر ۲۰۲۳ بود که دو تلفن هوشمند HMD Global در پایگاه داده IMEI مشاهده شدند. انتظار می‌رفت که این دو دستگاه در آوریل ۲۰۲۴ معرفی شوند.

اوایل ماه جاری میلادی نیز رندر یک گوشی با برند HMD به بیرون درز کرد. هم اکنون اما گزارش جدیدی منتشر شده است.

یک نشریه فنلاندی رندر گوشی هوشمندی از این برند را در وب‌سایت رسمی آن مشاهده کرده است. متاسفانه، با دنبال کردن لینک به اشتراک گذاشته شده از سوی این نشریه، با خطای ۴۰۴ مواجه می‌شویم. احتمالا این تصویر پس از انتشار، به سرعت توسط HMD حذف شده است. خوشبختانه اما این تصویر، پیش از حذف از سوی شرکت به اشتراک گذاشته شده است.



به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند HMD، دوربین موجود در قاب پشتی این دستگاه را به ما نشان می‌دهد. یک نکته قابل توجه وجود دارد. در ماژول مستطیلی شکل این تلفن هوشمند نوشته «۱۰۸ مگاپیکسل» دیده می‌شود. همچنین، هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار خواهد بود. تصویر فاش شده، این دستگاه را در رنگ آبی فیروزه‌ای نشان می‌دهد.

متاسفانه هنوز سایر جزئیات این تلفن هوشمند، مانند قیمت و مشخصات، به بیرون درز نکرده است. البته، ما می‌دانیم که گوشی HMD دارای دو دوربین در قاب پشتی خواهد بود. مطابق با گزارش منبع، هفته گذشته بود که افشاگر معروف اطلاعات یعنی ایوان بلس، اسم رمز دستگاه های با برند HMD را به اشتراک گذاشت. این اسم رمز ها عبارتند از Pulse، Legend، Pulse+، Legend Plus، Pulse Pro و Legend Pro. انتظار می‌رود که در آینده، اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند کمپانی HMD منتشر شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین