با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نوبیا زد 60 اولترا, غواصی و عکاسی زیر آب با گوشی تا مشخصات حرفه ای
عکس : نوبیا زد 60 اولترا

نوبیا Z60 اولترا روز سه‌شنبه وارد بازار می‌شود و این برند تصمیم گرفت پرده را بلند کند و پرچمدار جدید خود را از طریق چند تیزر در حساب کاربری Weibo خود معرفی کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، کرم و شب ستاره‌ای عرضه می‌شود و دارای رتبه IP68، دوربین زیر نمایشگر نسل جدید و دوربین سه‌گانه در پشت خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در مورد شارژر یا باتری این گوشی نداریم، ولی دستگاه با شماره مدل NX721J در 3C با شارژر سیمی 80 واتی ظاهر شد شبیه به Z50 Ultra.

تولید کننده های این گوشی برای نشان دادن قابلیت های منحصر بفرد این گوشی از یک غواص برای عکاسی در زیر آب استفاده کردند.

رتبه بندی حفاظت از نفوذ برای Z60 Ultra جدید است و اعداد نشان می دهد که این گوشی می تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری بدون هیچ عواقبی زیر آب قرار گیرد.

سه دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز 35 میلی متری، یک دوربین 18 میلی متری فوق عریض، دوباره با یک سنسور 50 مگاپیکسلی و یک دوربین عکاسی تله فوتو پریسکوپ aa با OIS است.

دوربین جلویی در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد و پیکسل های بالای آن فقط 2.8 میلی متر اندازه دارند و نوبیا این فناوری را UDC Ultra می نامد.

این تلفن گواه این است که نوبیا چقدر برای برجسته کردن پرچمدار خود در بازار پرچمداران هزینه می کند. با این حال، سوال اصلی این است که آیا این گوشی جهانی خواهد شد یا نوبیا Z60 اولترا در انحصار کشور ZTE یعنی چین باقی خواهد ماند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین