با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات دوربین سری ردمی K70 فاش شد؛ سنسور تله‌فوتو برای نسخه پرو
عکس : ردمی K70

برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی در تاریخ ۲۹ نوامبر مصادف با ۸ آذر یک رویداد بزرگ را برگزاری خواهد کرد که در طی آن شاهد رونمایی از محصولات مختلفی شامل لپتاپ‌های سری ردمی بوک، هدفون ردمی بادز ۵ پرو و ردمی واچ ۴ خواهیم بود. ستاره رویداد ردمی اما نسل جدید گوشی‌های بالارده این برند یعنی سری ردمی K70 خواهد بود که شامل سه مدل ردمی K70 ، ردمی K70 پرو و ردمی K70 e می‌شود.

در چند وقت اخیر، بخشی از مشخصات فنی مربوط به سری ردمی K70 مانند تراشه و کانفیگ‌های آن فاش شده است. حالا اما امروز افشاگری چینی جزئیات پیرامون سیستم دوربین سه مدل ردمی K70 را به اشتراک گذاشته است.

طبق این گزارش، ردمی K70 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50e، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، نسخه مقرون به صرفه سری یعنی ردمی K70e نیز از دوربین‌های فوق عریض و ماکرو مدل استاندارد بهره می‌برد و تنها در دوربین اصلی آن سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OV64B جای گرفته است.

مطابق انتظار، مدل پرو سری یعنی ردمی K70 پرو کارآمدترین و بهترین سیستم دوربین را در اختیار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی OV50d با زوم اپتیکال ۲ برابری می‌شود.

مشخصات فنی سری ردمی K70

براساس شایعات قبلی، ردمی K70e به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت همراه می‌شود. این گوشی همچنین از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ ۹۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. پنل جلویی ردمی K70e میزبان نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

از سوی دیگر،‌ گزارش شده که ردمی K70 نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود نسخه استاندارد سری در سه کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ / حافظه ۱ ترابایتی روانه بازار شود.

ردمی K70 پرو با جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل سه همراه می‌شود که انرژی آن توسط باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی تامین می‌شود. این گوشی احتمالا در سه کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۲۴ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی به فروش خواهد رسید. هر دو مدل استاندارد و پرو سری از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اولد با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهند برد.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K70 با سیستم عامل HyperOS‌ (مبتنی بر اندروید ۱۴) عرضه خواهد شد. همچنین رنگ‌بندی آن نیز شامل چهار رنگ آبی، مشکی، سفید و بنفش خواهد بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین