با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ناتینگ فون ۱ با آپدیت Nothing OS 2.0.5 به قابلیت‌های جدید مجهز شد
عکس : ناتینگ فون

به‌روزرسانی Nothing OS 2.0.5 با هدف افزایش امنیت و رفع باگ‌های امنیتی، برای ناتینگ فون ۱ منتشر شد.

ناتینگ در سال ۲۰۲۲ از گوشی ناتینگ فون ۱ پرده گشود. قیمت گوشی ناتینگ نسبت به قیمت گوشی های هم‌رده مانند قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی شیائومی، نسبتاً کمتر بود و طراحی منحصربه‌فرد این گوشی باعث محبوبیت آن شد.

ماه پیش، ناتینگ به‌روزرسانی Nothing OS 2.0.4 را برای پایداری سیستم‌عامل و رفع ایرادهای امنیتی منتشر کرد. باتوجه به بخش کامیونیتی وبسایت ناتینگ، به‌روزرسانی Nothing OS 2.0.5 برای گوشی ناتینگ فون ۱ منتشر شده است.

به‌روزرسانی جدید با هدف افزایش امنیت گوشی، همگام‌سازی بین کنترل حجم صدای گوشی و هدفون، اضافه شدن آیکون VoWiFi به نوار وظیفه و بهبود تجربه‌ی کاربری منتشر شده است.

کاربران نسل اول گوشی‌های ناتینگ می‌توانند این به‌روزرسانی ۶۶٫۷۶ مگابایتی را از منوی تنظیمات گوشی خود در System > System Update دریافت کنند. کاربرانی که به‌روزرسانی Nothing OS 2.0.5 را در تنظیمات گوشی خود نمی‌بینند، نگران نباشند؛ چون به‌زودی برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی بتای اندروید ۱۴ برای گوشی ناتینگ فون ۲ در دسترس قرار دارد و کاربران نسل دوم گوشی‌های ناتینگ می‌توانند آن را نصب و از تجربه‌ی آن لذت ببرند؛ اما نسخه‌ی عمومی و پایدار Nothing OS فعلاً مبتنی‌‌بر اندروید ۱۳ است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین