با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
۶نرم‌افزار تلفن همراه برای تبدیل متن به گفتار
عکس : تبدیل متن به گفتار در موبایل

Google Text-to-speech

اپلیکیشن تبدیل متن به صوت Google Text-to-speech یکی از اجزای اصلی سیستم عامل اندروید از سال ۲۰۱۳ به این طرف بوده است. این برنامه برای خواندن متون ترجمه شده، تلفظ کلمات، خواندن کتاب، راهنمایی کاربر هنگام رانندگی و ارائه قابلیت‌های مناسب افراد دارای معلولیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. افزون بر این در جدیدترین آپدیت این ابزار، امکان استفاده از آن در برنامه‌های متفرقه که از قابلیت انتخاب متن پشتیبانی می‌کنند هم فراهم شده است.

Narrator’s Voice

اگر به دنبال تبدیل متن به گفتار انگلیسی هستید، اپلیکیشن متن به صدا آیفون و اندروید Narrator’s Voice یکی از گزینه‌های قابل قبولی است که می‌توانید مدنظر داشته باشید. این برنامه علاوه بر زبان‌های معمول مثل انگلیسی از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند با این حال طرز کار آن کمی متفاوت است. به همین دلیل از آن به عنوان یک ابزار تبدیل نوشتار به گفتار فارسی آفلاین هم می‌توانید استفاده کنید.

Pocket: Save. Read. Grow

گزینه دیگری که برای برنامه تبدیل متن به صدا برای ایفون و اندروید به شما معرفی می‌کنیم برنامه پاکت است. اگر قبلا اسم این برنامه را شنیده باشید احتمالا می‌دانید که این برنامه بیشتر برای ذخیره کردن مقالات و خواندن آنها در حالت آفلاین کاربرد دارد. اما شاید ندانید که این برنامه یک نرم‌افزار تبدیل متن به صدا در گوشی هم به حساب می‌آید.

Natural Reader

Natural Reader یک برنامه تبدیل متن به صدا انگلیسی است که نه‌تنها در مک و ویندوز، بلکه در اندروید و iOS هم قابل دسترسی است. این برنامه در نسخه‌های رایگان و پولی عرضه می‌شود. در نسخه رایگان شما قابلیت تبدیل صدا به متن را در کنار امکان خواندن متن فایل‌های با فرمت docx و PDF و یا ePub را دارید.

Voice Aloud Reader

این برنامه در حقیقت جزو برنامه‌های تبدیل متن به صوت نیست و بلکه از موتور تبدیل گفتار به نوشتار گوگل استفاده و چندین قابلیت جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته تنها انتخاب شما موتور گوگل نیست و می‌توانید از سایر موتورها مثل سامسونگ هم استفاده کنید و صفحات وب، ایمیل‌ها، اسناد و کتاب‌های الکترونیک را به گفتار تبدیل کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین