با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رنگ‌بندی وان پلاس ۱۲ تأیید شد
عکس : رنگ‌بندی وان پلاس ۱۲

اگر به این فکر می‌کنید که ماه نوامبر با معرفی پرچمدار کمپانی‌های مختلف همراه بود، ‌بد نیست بدانید که این اتفاق در ماه دسامبر نیز ادامه پیدا خواهد کرد. کمپانی وان پلاس قصد دارد تا در ادامه محصولات پرچمدار خود، در تاریخ ۴ دسامبر مصادف با ۱۳ آذر ماه از گوشی هوشمند OnePlus 12 پرده‌برداری کند. برای این که طرفداران این برند از هم اینک با هیجان رویداد پیش رو همراه شوند، مدیران وان پلاس تصمیم گرفته‌اند تا اطلاعاتی در خصوص محصولات جدید خود اعلام کنند. آقای Li Jie مدیر بخش چینی کمپانی وان پلاس در آخرین اظهار نظر خود، از رنگ‌بندی این سری رونمایی کرد.

به گفته وی، سری وان پلاس در رنگ‌های سفید، Pale Green و Rock Black در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته در هنگام عرضه،‌ این سه رنگ به عنوان اولویت‌های شما خواهند بود و پس از گذشت زمان، مطمئنا رنگ‌های جدیدتری به خط تولید وان پلاس ۱۲ اضافه خواهد شد. با تمام این تفاسیر، طرفداران وان پلاس می‌دانند که در زمان عرضه با بازار، باید یکی از رنگ‌های گفته شده را انتخاب نمایند. این گوشی هوشمند ماه آینده وارد کشور چین شده و در ماه ژانویه سال آینده هم به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

البته آقای Li Jie چیزی بیش از رنگ‌های محصولات جدید را در بیانات خود در اختیارمان گذاشته است. او یادآور شده است که وان پلاس ۱۲ با آخرین تکنولوژی نمایشگرها همراه خواهد بود و به این ترتیب، آخرین نسل از گوریلا گلس برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که در مقابل خط و خش، مقاومت بسیار زیادی خواهد داشت. همچنین به تازگی تأیید شده است که پرچمدار جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه خواهد بود. نمایشگر این محصول از رزولوشن 2K و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیتی برخوردار است. علاقمندان به عکاسی بد نیست بدانند که وان پلاس ۱۲ از دوربین اصلی LYTIA LYT808 سونی بهره می‌برد. برای زوم، مدیران این کمپانی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده کرده‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که وان پلاس ۱۲ در مقابل شیائومی ۱۴ چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

در شایعات آمده است که محصول جدید OnePlus از نمایشگر ۶.۸۲ اینچی آمولد بهره می‌برد. از جمله دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی (برای مدل پایه) اشاره کرد. این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض به پلتفرم ColorsOS 14 که بر پایه اندروید ۱۴ طراحی و توسعه یافته،‌مجهز خواهد بود. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری ۵۴۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (از طریق کابل) و ۵۰ واتی (از طریق بی‌سیم)‌ پشتیبانی می‌کند. اکانت Digital Chat Station در گفته‌های خود به این موضوع اشاره کرده است که احتمالا شاهد عرضه وان پلاس ۱۲ با تکسچر چوبی خواهیم بود که طبق شایعات آورده شده در این مطلب، باید انتظار عرضه رنگ‌های بیشتر را نیز داشته باشیم.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین