با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رد مجیک ۹ پرو تنها در عرض ۱۶ دقیقه شارژ می‌شود!
عکس : رد مجیک ۹ پرو تنها در عرض ۱۶ دقیقه شارژ می‌شود!
.

نسل جدید https://www.shotx.ir/gaming-phone نوبیا موسوم به رد مجیک ۹ پرو در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر به صورت رسمی معرفی می‌شود. در طی چند روز گذشته، این برند بخشی از مشخصات فنی گوشی مخصوص بازی خود را در قالب تیزرهایی در دسترس قرار داده است. حالا به تازگی نیز نوبیا با به اشتراک‌گذاری یک تیزر رسما سرعت شارژ و تراشه به کار رفته در رد مجیک ۹ پرو را تایید کرده است.



طبق تیزر جدید نوبیا، رد مجیک ۹ پرو از شارژ فوق سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد که Magic Flash Fast Charging نام دارد. در این رابطه، نوبیا ادعا کرده که باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رد مجیک ۹ پرو تنها در عرض ۱۶ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.

برای اطمینان حاصل کردن از شارژ ایمن و پایدار رد مجیک ۹ پرو، تیم فنی نوبیا از یک فناوری شارژ اختصاصی استفاده کرده که با پخش کردن بار شارژ دستگاه بین سه بخش مجزا از تولید حرارت بیش از حد و افت توان شارژ جلوگیری می‌کند. این فناوری قبلا در گوشی رد مجیک ۸ پرو به کار رفته بود و امتحان خود را پس داده است. حالا انتظار داریم رد مجیک ۹ پرو نیز به لطف این فناوری شارژ سریع ایمن را در اختیار کاربران قرار دهد.

برند نوبیا ادعا کرده که باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رد مجیک ۹ پرو می‌تواند تا دو روز کاربران را همراهی کند. همچنین این باتری حجیم در یک بدنه با ضخامت ۸٫۹ میلی‌متری جای گرفته است.

در نهایت باید اشاره کرد که رد مجیک ۹ پرو از نمایشگر و بدنه تخت بهره خواهد برد. به علاوه، نوبیا ادعا کرده از طراحی جدیدی در این گوشی بهره برده که باعث شده برآمدگی دوربین حذف شود و لنزها درون بدنه دستگاه جای بگیرند. در پنل جلویی نیز شاهد دوربین سلفی زیر نمایشگر هستیم. این گوشی همچنین از نورپردازی RGB بهره خواهد برد که در بخش‌های فن و تریگرهای لمسی دستگاه جای گرفته‌اند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین