با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رد مجیک ۹ پرو با امتیازی چشمگیر در آنتوتو لیست شد
عکس : رد مجیک ۹ پرو

همانطور که می‌دانیم، برند نوبیا در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر از نسل جدید گوشی مخصوص بازی خود یعنی رد مجیک ۹ پرو رونمایی خواهد کرد. حالا در فاصله تنها دو روز مانده به معرفی، گوشی جدید نوبیا امروز در بنچمارک آنتوتو لیست شد و توانست عملکرد خار‌ق‌العاده‌ای را از خود نشان دهد. در حال حاضر، رد مجیک ۹ پرو با کنار زدن شیائومی ۱۴ پرو به قدرتمندترین گوشی لیست آنتوتو بدل شده است.

بنچمارک آنتوتو بار دیگر تایید می‌کند که رد مجیک ۹ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد که برپایه فرآیند ۴ نانومتری TSMC توسعه داده شده است. البته خود برند نوبیا نیز روز گذشته این موضوع را رسما اعلام کرد. به همراه این تراشه، رد مجیک ۹ پرو همچنین با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 در آنتوتو لیست شده است.

در تست‌های فنی آنتوتو، رد مجیک ۹ پرو موفق شده امتیاز چشمگیر و فوق‌العاده ۲٬۳ میلیون (یا به طور دقیق‌تر ۲٬۲۹۰٬۷۷۳) را به خود اختصاص دهد که نشان می‌دهد گوشی مخصوص بازی نوبیا از توان پردازشی بسیار بالایی بهره می‌برد. در بخش پردازنده مرکزی و گرافیکی، رد مجیک ۹ پرو به ترتیب امتیاز ۵۱۶٬۳۹۷ و ۹۰۴٬۴۹۲ را کسب کرده است. در بخش حافظه نیز این گوشی امتیاز ۴۵۷٬۷۳۴ را ثبت کرده و در آزمون تجربه کاربری نیز امتیاز ۴۱۲٬۱۵۰ را شاهد هستیم.

برای نشان دادن قدرت رد مجیک ۹ پرو، نوبیا جزئیات عملکرد این گوشی در دو بازی محبوب Genshin Impact و Honaki Impact: Star Rail را به اشتراک گذاشته است. در بازی Genshin Impact، رد مجیک ۹ پرو در حدود ۳۰ دقیقه بازی کردن موفق شده میانگین فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند. در بازی دیگر و با مدت زمان مشابه، گوشی نوبیا میانگین فریم ریت ۵۹ فریم بر ثانیه را از خود نشان دهد.

نوبیا عملکرد رد مجیک ۹ پرو با دو گوشی شیائومی ۱۴ پرو و IQOO 12 پرو که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره می‌برند مقایسه کرده است. محصول جدید نوبیا موفق شده که گوشی‌های مذکور را در دو زمینه مصرف انرژی و فریم ریت شکست دهد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین