با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آیکیو طراحی گوشی آیکیو ۱۲ را فاش کرد
عکس : گوشی آیکیو ۱۲

اخیرا، iQOO تأیید کرده است که گوشی‌های هوشمند سری iQOO 12 را در تاریخ 7 نوامبر رونمایی خواهد کرد. این مجموعه احتمالاً از مدل‌های استاندارد و پرو تشکیل خواهد شد. آنها به عنوان جانشین iQOO 11 سال گذشته وارد بازار خواهند شد.

اکنون، زیربرند Vivo اولین مجموعه تیزرهایی را منتشر کرده است که طراحی گوشی های هوشمند آینده را آشکار می کند. علاوه بر این، از قبل تایید شده است که سری iQOO 12 از آخرین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می کند.

همانطور که مدتی قبل در رندرهای فاش شده مشاهده شد، iQOO 12 Pro در تیزرهای رسمی همان طراحی را دارد. در رنگ سفید با پنل عقب شیشه ای به نظر می رسد. سمت چپ بالا دارای یک ماژول دوربین مربعی بیرون زده با لبه های منحنی است. این دوربین دارای دو حسگر و یک لنز پریسکوپ به همراه متنی است که روی آن نوشته شده است “100x Tele Lens”. یک فلاش LED و متن زیر وجود دارد که احتمالاً به مقادیر دیافراگم و فاصله کانونی اشاره می کند که 1.68-2.57 / 15-70 ASPH است.

سمت راست پایین پنل عقب دارای لوگو iQOO به همراه نوارهای آبی، مشکی و قرمز نمادین BMW است. همچنین می‌توانیم درگاه USB-C و یک شیار سینی سیم‌کارت را در پایین ببینیم. این دستگاه دارای نمایه باریکی نیز می باشد. در همین حال، پوستر دیگری نیز iQOO 12 را در یک گزینه رنگ قرمز با بافت چرمی نشان می دهد. طراحی ماژول دوربین مشابه مدل پرو است. این دستگاه دارای فرم فاکتور جعبه ای هم است.

طبق اطلاعات فاش شده و شایعات، iQOO 12 دارای صفحه نمایش 1.5K تخت AMOLED خواهد بود در حالی که مدل پرو دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده 2K است. هر دو گوشی دارای نرخ نوسازی 144 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و شارژ سیمی 120 واتی هستند. طبق گزارش ها، نسخه استاندارد دارای لنز تله فوتو است در حالی که مدل پرو گفته می شود با لنز پریسکوپ عرضه می شود.

طبق شایعات، iQOO 12 و 12 پرو به ترتیب از باتری های 5000 و 5100 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کنند.

آیکیو ۱۲ با طراحی شیک

در دیگر خبرها پیش بینی می شود که iQOO گوشی های پرچمدار iQOO 12 و iQOO 12 Pro را در اوایل نوامبر معرفی کند. انتظار می رود مدل ساده در همان ماه راهی بازار هند شود. گزارش جدید GSMChina اولین جزئیات را در مورد گوشی های پرچمدار ارزان قیمت سری iQOO Neo 9 برای بازار چین فاش کرده است.

این نشریه با فهرست پایگاه داده IMEI دو گوشی iQOO Neo 9 و Neo 9 Pro مواجه شده است. لیست ها نشان می دهد که این دستگاه ها به ترتیب دارای شماره مدل V2338A و V2339A هستند.

iQOO Neo 8 و Neo 8 Pro در ماه می 2023 در چین معرفی شدند. این گوشی ها به ترتیب از چیپست های اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دیمنسیتی 9200 پلاس بهره می برند. از این رو، گزارش جدید پیش بینی کرده که Neo 9 دارای Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود، در حالی که Neo 9 Pro به Dimensity 9300 مجهز است. این احتمال وجود دارد که سری Neo 9 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x وارد بازار شود و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود سری Neo 9 مبتنی بر اندروید 14 و رابط کاربری OriginOS 4 باشند. گزارش‌ها حاکی از آن است که سری Neo 9 قرار بوده در سه ماهه اول سال 2024 معرفی شود. انتظار داریم جزئیات بیشتری از سری iQOO Neo 9 پس از معرفی سری iQOO 12 منتشر شود. از این رو، بهتر است منتظر گزارش های بیشتر برای تایید مشخصات Neo 9 و Neo 9 Pro باشید. در اخباری مرتبط هر روز که می‌گذرد، برندهای گوشی‌های هوشمند مرزها را برای آوردن یک گوشی هوشمند با فضای ذخیره‌سازی و حافظه بزرگ بالا می‌برند. اخیرا شاهد عرضه دو گوشی هوشمند پرچمدار جدید به نام های Redmi K60 Ultra و OnePlus Ace 2 Pro بودیم.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین