با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات فنی و طراحی گوشی میان رده اوپو A79 5G فاش شدند
عکس : اوپو A79 5G

در اواخر ماه سپتامبر، گوشی اوپو A79 5G با شماره مدل CPH2557 موفق به دریافت گواهی‌ها و تاییدیه‌های متفاوتی شد که جزئیات گوناگونی را درباره این محصول فاش کردند. اکنون نیز شاهد انتشار گزارشی توسط یکی از رسانه‌ها هستیم که تقریبا به تمامی مشخصات فنی این محصول جدید اشاره می‌کند. این گزارش شامل رندر‌هایی از این گوشی نیز شده که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند.

به ادعای این گزارش که توسط خبرگزاری «Appuals» منتشر شده است؛ این محصول نقش جانشین اوپو A78 5G را ایفا کرده و در آینده نزدیک روانه بازار می‌شود. اوپو A79 5G دارای نمایشگری ۶.۷۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۶۸۰ نیت رسیده و نسبت کنتراست آن نیز ۱۴۰۰:۱ است.

این محصول از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. درگاه مخصوص کارت‌های حافظه microSD با پشتیبانی از ظرفیت حداکثر ۱ ترابایت نیز در این محصول وجود دارد.

در بخش دوربین، اوپو A79 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز این دوربین را همراهی می‌کند. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی که درون پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قرار گرفته نیز ۸ مگاپیکسلی است.

اوپو A79 5G سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 را به همراه خواهد داشت و باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری آن نیز از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی که ضخامتی معادل با ۷.۹ میلی متر را دارد و وزن آن نیز به ۱۹۳ گرم می‌رسد؛ در رنگ‌های مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین