با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تاریخ رونمایی از سری شیائومی 14 رسماً اعلام شد
عکس : شیائومی 14 پرو

پیش از این، شیائومی تأیید کرده بود که در حال راه‌اندازی خط تولید پرچمدارهای جدید خود است و عرضه این گوشی‌ها از این ماه شروع خواهد شد. اکنون تاریخ رونمایی دقیق از سری شیائومی 14 مشخص شده و شرکت چینی رسماً اعلام کرده که در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) گوشی‌های این سری را معرفی خواهد کرد. رویداد معرفی شیائومی 14 در چین برگزار خواهد شد، جایی که این شرکت اولین گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل جدید هایپر او اس (HyperOS) را با دوربین مجهز به دیافراگم متغیر که با همکاری لایکا ساخته شده، رونمایی خواهد کرد.

بر اساس شواهد موجود و شایعاتی که پیش از این منتشر شده بودند،‌ در این رویداد احتمالاً شاهد معرفی دو گوشی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو خواهیم بود که هر دو از تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کنند. همچنین، ممکن است این سری یک مدل اولترا هم داشته باشد که بعداً معرفی و عرضه خواهد شد.

به گفته یکی از منابع افشاگر صنعت موبایل، هر دو گوشی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز در دسترس خریداران خواهند بود و علاوه بر این‌ها، نسخه استاندارد یک رنگ صورتی هم خواهد داشت. همچنین، گفته می‌شود که مدل شیائومی 14 پرو دارای یک پیکربندی رده‌بالا با حافظه رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی خواهد بود.

پیش از این شنیده بودیم که شیائومی 14 از شارژ 90 وات پشتیبانی خواهد کرد، در حالی که در شیائومی 14 پرو سرعت شارژ به 120 وات می‌رسد. از نظر طراحی ظاهری، این گوشی‌ها جزیره دوربین مربعی را کماکان حفظ خواهند کرد، اما لنزهای دوربین ظاهراً کمی متفاوت خواهد بود.

در هر صورت تنها سه روز تا رونمایی از سری شیائومی 14 باقی مانده و احتمالاً در روزهای آتی شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی بیشتر و لو رفتن برخی جزئیات این گوشی‌ها خواهیم بود. همچنین، شایان ذکر است که رونمایی از نسخه جهانی سری شیائومی 14 احتمالاً در هفته‌های اول سال 2024 انجام خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین