با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دوربین پیکسل ۸ پرو در رتبه چهارم وبسایت DxOMark قرار گرفت
عکس : پیکسل ۸ پر

از زمان عرضه سری پیکسل ۶ در سال ۲۰۲۱ میلادی، گوگل گوشی‌های سری پیکسل را به عنوان دستگاه‌هایی پرمیوم روانه بازار کرده که هم‌رده محصولاتی قدرتمند مانند سری آيفون و گلکسی هستند. امسال نیز غول فناوری آمریکایی سری پیکسل ۸ را عرضه کرد که طبق بررسی‌های انجام شده‌ توسط وبسایت DxOMark ، به بهترین و باکیفیت نمایشگر بازار مجهز هستند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت DxOMark ‌ بار دیگر با بررسی کیفیت و قابلیت‌های سیستم دوربین گوشی پیکسل ۸ پرو بازگشته است. در این راستا، گوشی پرمیوم گوگل موفق شده عملکرد قابل توجهی را از خود نشان دهد که خبر از سیستم دوربین قدرتمند آن می‌دهد.

در رده‌بندی جهانی DxOMark، پیکسل ۸ پرو با امتیاز کلی ۱۵۳ در جایگاه چهارم ایستاده است. گوشی گوگل تنها یک امتیاز کمتر از آیفون ۱۵ پرو مکس با امتیاز ۱۵۴ کسب کرده است. در حال حاضر، هواوی P60 پرو با امتیاز ۱۵۶ در رده اول لیست این وبسایت قرار گرفته و به بهترین سیستم دوربین بازار مجهز شده است.

طبق بررسی‌های DxOMark، دوربین پیکسل ۸ پرو در همه شرایط نوری شامل فضاهای روشن و وضعیف نوری ضعیف و در دو حالت تصویربرداری و فیلمبرداری رنگ‌ها را به دقیق‌ترین شکل ممکن ثبت می‌کند. به علاوه، رنگ پوست انسان نیز به خوبی توسط دوربین این گوشی ثبت می‌شود. فوکوس سریع و دقیق نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برتر دوربین پیکسل ۸ پرو در فیلمبرداری و تصویربرداری محسوب می‌شود. در حالت بزرگنمایی و کلوزآپ، جزئيات بسیار زیادی از سوژه ضبط می‌شود.

زمانی که شرایط نوری مساعد باشد، نویز ویدئو‌ها بسیار پایین است. دوربین سلفی نیز رنگ‌ها را به خوبی ثبت می‌کند و جزئیات سوژه را در حالت کلوزآپ حفظ می‌کند. دوربین پیکسل ۸ پرو همچنین ویدئو‌های HDR را به خوبی ضبط می‌کند که از کنتراست تصویر دقیق و روشنایی بالا بهره می‌برند.

شایان ذکر است که دوربین پیکسل ۸ پرو در بعضی از زمینه‌ها نیز دور از انتظار ظاهر شده است. برای مثال، دوربین نمی‌تواند برخی اوقات جزئيات تصاویر را حفظ کند. به علاوه، افکت تاری پس‌زمینه (Blur) در برخی از مواقع دچار اختلال می‌شود. در شرایط نوری ضعیف، کیفیت ویدئوهای ضبط شده پایین می‌آید و نویز آن‌ها افزایش پیدا می‌کتند.

در نهایت باید اشاره کرد که به طور کلی، دوربین پیکسل ۸ پرو قادر به ارائه تجربه عکاسی و فیلمبرداری باکیفیتی برای کاربران است و می‌تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین