با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
میان رده جدیدی از اوپو در دیتابیس TENAA دیده شد
عکس : اوپو A2 5G

به تازگی یک محصول میان رده جدید از شرکت اوپو ، موفق به دریافت تاییدیه سازمان TENAA شده است. به ادعای برخی از رسانه‌ها، این گوشی که با شماره مدل PJB110 شناخته می‌شود؛ احتمالا اوپو A2 5G نام خواهد داشت.

محصول جدید اوپو دارای ابعادی معادل با ۷.۹×۷۶×۱۶۵.۶ میلی متر بوده و وزن آن نیز به ۱۹۳ گرم می‌رسد. این گوشی دارای نمایشگری ۶.۷۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و به احتمال زیاد، بدنه‌ای پلاستیکی دارد.

متاسفانه اطلاعاتی در مورد مدل پردازنده به کار رفته در این محصول منتشر نشده است؛ اما می‌دانیم که PJB110 از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با کلاک اسپید ۲.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این پردازنده توسط ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD نیز در این محصول وجود خواهد داشت.

با استناد به گواهی صادر شده توسط TENAA، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی است و شاهد عرضه آن به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13 خواهیم بود. ظرفیت باتری اوپو PJB110 معادل با ۵٫۰۰۰ میلی آمپر است. به احتمال زیاد، اوپو A2 5G در روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) روانه بازار خواهد شد.

درباره گوشی میان رده جدید اوپو و مشخصات سخت افزاری این محصول چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین