با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسخه ارزان قیمت پیکسل فون تولید نخواهد شد
عکس : پیکسل فون
.

گوگل به تازگی از دو محصول جدید خود با نام Pixel 8 و نسخه پرو آن پرده‌برداری کرد. خط تولید محصولات این شرکت امسال باز هم آپگرید شد و دیوایس‌های جدیدی مانند پیکسل فولد و پیکسل تبلت به این زنجیره اضافه شدند. گوشی‌های هوشمند سری Pixel-A نیز وجود دارند و علاقمندان به محصولات میان رده، دست خالی نخواهند بود. اما اگر امیدوار هستید که گوگل اقدام به معرفی گوشی هوشمند مقرون به صرفه کند، باید بگوییم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

آقای Nanda Ramachandran مدیر ارشد بخش موبایل گوگل در مصاحبه با وب سایت آلمانی Der Standard اعلام نکرده است که گوگل تصمیمی برای طراحی و توسعه گوشی هوشمند ارزان قیمت ندارد و از آن جا که گوگل همواره روی هوش مصنوعی، کیفیت دوربین و امنیت بالای محصولات خود تمرکز می‌کند، تولید گوشی هوشمند ارزان قیمت با این استانداردها در تناقض خواهد بود.



از آن جا که گوگل وعده داده است که از پیکسل ۸ و نسخه پرو آن ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد کرد، لذا احتمالا می‌تواند روی فروش چشمگیر این دو محصول حساب ویژه‌ای باز کند. گوگل هیچ صحبتی در این زمینه به میان نیاورده است، اما ممکن است نسخه ارزان قیمت این دو گوشی هوشمند سال آینده روانه بازار شود. این دقیقا سیستمی است که اپل در خصوص فروش آیفون‌ها به آن اکتفا کرده است.

در حال حاضر اگر به دنبال نسخه ارزان قیمت پیکسل فون‌ها هستید، می‌توانید به سراغ محصولات اندرویدی که توسط شرکت‌های دیگر طراحی و تولید می‌شود،‌ بروید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین