با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چگونه دریافت نوتیفیکیشن‌ از اپلیکیشن‌های دلخواه را در آیفون محدود کنیم؟
عکس : دریافت نوتیفیکیشن‌ از اپلیکیشن‌ها در آیفون

اطلاع از نوتیفیکیشن‌ های دریافتی از اپلیکیشن‌ های مختلف را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل استفاده از گوشی‌های هوشمند به حساب آورد. اما برخی مواقع نوتیفیکیشن‌ ها می‌توانند برای شخص استفاده کننده از آيفون دردسرساز شده یا مزاحمت ایجاد کنند. در این مطلب قصد داریم نحوه مدیریت نوتیفیکیشن‌ ها برای اپلیکیشن‌ های مختلف را با هم مرور کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها برای هر اپلیکیشن در آيفون

برای اعمال تنظیمات مختلف روی نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن، باید مسیر زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد اپلیکیشن Settings شوید.
  2. صفحه را کمی به پایین هدایت کرده و وارد بخش Notifications شوید.
  3. حالا مانند تصویر زیر در قسمت NOTIFICATION STYLE نام اپلیکیشن‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد. وارد گزینه دلخواه خود شوید.
  4. حالا صفحه‌ای مانند تصویر سمت راست پیش روی شما قرار می‌گیرد که در ادامه، به توضیح هر یک از بخش‌ها می‌پردازیم.

  • در قسمت Allow Notifications شما می‌توانید با روشن یا خاموش کردن سوییچ مربوطه، امکان دریافت یا عدم دریافت نوتیفیکیشن توسط اپلیکیشن مد نظر را فعال یا غیر فعال کنید.
  • از قسمت بالایی بخش ALERTS می‌توانید قسمت‌هایی که مایل هستید نوتیفیکیشن مربوطه در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید که به سه بخش لاک اسکرین، نوتیفیکیشن سنتر و بنر تقسیم بندی شده است.
  • در قسمت Banner Style، نحوه نمایش بنر نوتیفیکیشن‌ها قابل انتخاب است. اگر گزینه Temporary را انتخاب کنید، بنر نوتیفیکیشن‌ها چند ثانیه‌ای در قسمت بالای نمایشگر باقی مانده و سپس به سمت بالا رفته و از کادر خارج می‌شود. اما اگر گزینه Persistent را انتخاب کنید،‌بنر نوتیفیکیشن در قسمت بالای صفحه ظاهر شده و تا زمانی که به آن واکنش نشان ندهید، در همان جا باقی می‌ماند.
  • سوییچ‌های بعدی که Sounds و Badges نام دارند،‌از نام‌شان مشخص است که مربوط به پخش صدا هنگام دریافت نوتیفیکیشن و نمایش تعداد نوتیفیکیشن‌های دریافتی روی آیکون برنامه است.
  • از قسمت LOCK SCREEN APPEARANCE می‌توانید نمایش یا عدم نمایش و نوع نمایش نوتیفیکیشن‌ها روی صفحه لاک اسکرین را مدیریت کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین