با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی خوش قیمت آی‌تل S23+ معرفی شد
عکس : آی‌تل S23+
.
شرکت‌های چینی گاهی دست به تولید محصولاتی می‌زنند که شاید تصور ساخت آنها در شرکت‌های معروف و پرمدعای دیگر غیرممکن باشد. آخرین نمونه از این نوع گوشی itel S23+ است؛ محصولی با نمایشگر خمیده AMOLED و ظاهری جذاب مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و حتی دوربین 50 مگاپیکسلی که قیمتی نصف رقبای دیگر دارد.

itel، برند چینی تولیدکننده گوشی های هوشمند، قصد دارد به زودی گوشی جدید خود را با نام +itel S23 در بازار عرضه کند. این گوشی که قرار است در رده فوق ارزان قیمت قرار بگیرد، دارای مشخصات فنی و طراحی بسیار جذاب و خیره کننده ای است. به گفته منابع مطلع، آیتل اس 23 پلاس دارای نمایشگر خمیده AMOLED سه بعدی با سایز 6.5 اینچ و رزولوشن FHD+ است که با پوشش 99 درصدی فضای رنگ DCI-P3 تجربه نمایش تصاویر و ویدئوها را به سطح دیگری می برد. همچنین این نمایشگر دارای حفاظت گوریلا گلس 5 است که مقاومت آن را در برابر خط و خش و شکستگی افزایش می دهد.

آیتل اس 23 پلاس همچنین در بخش عکاسی نیز قابل توجه است. این گوشی دارای دوربین پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل است که قادر به ثبت تصاویر با جزئیات بالا و رنگ های زنده است. علاوه بر این یک سنسور دوربین نامشخص با روزولنش 0.08 مگاپیکسل نیز در کنار این دوربین قرار گرفته که به احتمال فراوان عملیات جمع‌آوری اطلاعات در مورد عمق میدان را بر عهده خواهد داشت.

در جلو گوشی نیز دوربین 32 مگاپیکسل با قابلیت سلفی (Selfie) وجود دارد که درون یک حفره داخل نمایشگر جای گرفته است. با الهام از داینامیک آیلند اپل، رابط کاربری این گوشی نیز به جزیره پویا مجهز شده که به کاربران امکان می دهد اعلان ها را برای تماس های دریافتی، یادآوری ها و وضعیت باتری بررسی کنند. طبق اعلام شرکت سازنده، این قابلیت در ابتدای عرضه دستگاه در دسترس نیز و به مرور با به روز رسانی نرم افزاری به آن اضافه خواهد شد.

itel S23 پلاس همچنین در بخش سخت‌افزاری نیز مشخصات مناسبی دارد. این گوشی دارای تراشه 12 نانومتری Unisoc Tiger T616 به عنوان یک پردازنده هشت هسته‌ای و بخش گرافیکی Mali-G57 MP1 است که می‌تواند برای امور روزمره گزینه مناسبی باشد. شرکت سازنده این گوشی دو نسخه 4/128 و 8/256 گیگابایتی با رمLPDDR4X (+8 گیگابایت رم مجازی) و حافظه UFS 2.0 را برای کاربران در نظر گرفته که شاید به خصوص برای نسخه رده بالا ترکیب با تراشه مورد استفاده دستگاه کمی نادر باشد.

شرکت سازنده همچنین مدعی است که در این گوشی از فناوری Atom Storage Technology استفاده نموده که «به‌طور خودکار داده‌های fragmented روی گوشی شما را شناسایی و سازمان‌دهی می‌کند، بنابراین لازم نیست نگران کاهش عملکرد گوشی در هنگام فراخوانی اطلاعات خود در طول زمان باشید». علاوه بر این، فناوری ذخیره‌سازی اتم "سرعت خواندن و نوشتن را در حد یک دستگاه نو باقی مانده و پس از 4 سال استفاده از دستگاه تنها 3 درصد کُندتر می‌شود.

منبع انرژی این گوشی جذاب نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که جریان برق را از طریق یک پورت USB-C با سرعت نهایت 18 وات برای شارژ مجدد دریافت نموده می‌تواند در مدت زمان نزدیک به دو ساعت از صفر تا 100 درصد به صورت کامل شارژ شود.


در بخش نرم‌افزار نیز itel S23+ دارای itelOS 13 مبتنی بر Android 13 است که با دستیار صوتی مبتنی بر Aivana GPT AI ادغام شده است.

ضخامت گوشی قهرمان داستان ما نیز تنها 7.9 میلی‌متر و وزن آن 178 گرم است که در دو رنگ گرادیانی جذاب با بن مایه بنفش و آبی تیره عرضه می‌شود. گوشی آیتل اس 23 پلاس که به تراشه ارتباطی NFC نیز مجهز شده در حال حاضر تنها با قیمت 9985 روپیه معادل 120 دلار و در هند عرضه می‌شود ولی برنامه آیتل آن است که این گوشی را برای خرید در کشورهای کمتر برخوردار و به خصوص در آفریقا نیز عرضه کند.

همچنین itel به جای گارانتی استاندارد 1 ساله، 3 سال گارانتی و 6 ماه تعویض صفحه نمایش رایگان را به خریداران خود ارائه می دهد. itel S23 در زمینه امنیت و اتصالات نیز دارای ویژگی های منحصر به فرد است.

آیتل S23 پلاس یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با قابلیت های بالا و قیمت پایین هستند. این گوشی با طراحی زیبا و جذاب خود، نمایشگر خیره کننده خود، دوربین عالی خود، باتری قوی خود و امنیت بالای خود، می تواند رقابت سختی با سایر برندهای معروف داشته باشد.

منبع : شهر سخت افزار



ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین