با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
طراحی هواوی میت ۶۰ RS Ultimate Design در تصاویری واقعی دیده شد
عکس : هواوی میت ۶۰

هواوی فردا و در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد که در طی آن شاهد رونمایی از محصولات جدید غول فناوری چینی خواهیم بود. در این رابطه، گزارش شده که نسخه پرمیوم و خاص سری هواوی میت ۶۰ موسوم به میت ۶۰ RS Ultimate Design در طی همین رویداد معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، چند تصویر از این گوشی فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. به علاوه، بخشی از مشخصات فنی گوشی خاص هواوی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

طبق آنچه در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، هواوی میت ۶۰ RS آلتیمیت دیزاین در دو رنگ مشکی و قرمز روانه بازار خواهد شد. به مانند نسخه پورش دیزاین سری میت ۵۰ که سال گذشته عرضه شد، گوشی جدید هواوی نیز از ماژول دوربین هشت‌ضلعی بهره خواهد برد.

در گزارشی دیگر، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station موفق شده به نسخه‌ای حقیقی از هواوی میت ۶۰ RS آلتیمیت دیزاین دست پیدا کند که طراحی و چینش دوربین‌های آن را نشان می‌دهد. در این رابطه، گوشی جدید هواوی از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که لوگوی فناوری XMAGE در مرکز آن‌ها قرار گرفته است. بدنه دستگاه نیز احتمالا از نوع سرامیک خواهد بود. ناگفته نماند که چینش دوربین‌ها نیز هیچ تفاوتی با آنچه در سری هواوی میت ۶۰ دیده‌ایم ندارد.

تصویری از جعبه هواوی میت ۶۰ RS آلتیمیت دیزاین فاش شده که بخشی از جزئیات مربوط به آن را تایید می‌کند. در این راستا، محصول جدید هواوی با شناسه مدل ALN-AL10 همراه خواهد شد و با کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، گزارش شده که این گوشی با برچسب قیمتی ۱۰۰۰ یوآن (۱۳۷۰ دلار) به فروش برسد. دیگر مشخصات فنی هواوی میت ۶۰ RS آلتیمیت دیزاین احتمالا مشابه هواوی میت ۶۰ پرو پلاس خواهد بود.

مشخصات فنی میت ۶۰ پرو پلاس

پرچمدار هواوی به نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی اولد LTPO با رزولوشن تصویر ۲۷۲۰ در ۱۲۶۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است که توسط محافظ صفحه Kunlun Glass 2 محافظت می‌شود. قلب تپنده دستگاه تراشه جنجالی Kirin 9000s است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم تامین می‌شود. این گوشی همچنین با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 4.0 در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در نهایت باید اشاره کرد که میت ۶۰ پرو پلاس از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم متغیر، لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین