با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی تکنو Phantom V Flip رونمایی شد؛ ارزان‌ترین گوشی تاشو
عکس : گوشی تکنو فانتوم - Phantom V Flip

تکنو از گوشی تاشو Phantom V Flip رونمایی کرد. این گوشی پس از Phantom V Fold دومین مدل تاشوی تکنو است و از یک صفحه‌نمایش خارجی OLED دایره‌ای با دو دوربین و فلاش LED و یک نمایشگر داخلی تاشوی 6.9 اینچی LTPO AMOLED بهره می‌برد.

مشخصات Phantom V Flip

Phantom V Flip مجهز به تراشه دایمنسیتی 8050 مدیاتک با هشت هسته 3.0 گیگاهرتزی است و از 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم (قابل‌ارتقا تا 8 گیگابایت رم بیشتر از طریق قابلیت نرم‌افزاری Extended Memory) بهره می‌برد.

پنل تاشوی این گوشی دارای نسبت تصویر 22:9، نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 1000 نیت است و نمایشگر 1.32 اینچی خارجی آن چندین ویجت دارد و می‌تواند علاوه بر نمایش نوتیفیکیشن‌ها، به‌عنوان منظره‌یاب برای گرفتن سلفی استفاده شود.

دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.73 اینچی، لنز f/1.7 و قابلیت PDAF و یک دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در داخل حفره نمایشگر می‌شود.

این گوشی دارای یک دستیار شخصی سفارشی به نام EllaGPT است که قابلیت‌های هوشمند متعددی دارد و نسخه جایگزین تکنو برای دستیار گوگل، سیری، بیکسبی و Celia است.

تکنو اولین گوشی تاشو خود را در دو رنگ مشکی و بنفش ارائه کرده و قیمت آن در سنگاپور 605 دلار (555 یورو) است. ظاهرا قیمت آن در بازارهای اروپایی 700 یورو خواهد بود.

گوشی Phantom V Flip در حالت باز 171 میلی‌متر ارتفاع و کمتر از 7 میلی‌متر ضخامت دارد و تکنو از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در داخل آن استفاده کرده است. این گوشی از شارژ سیمی 45 وات با یک آداپتور موجود در جعبه پشتیبانی می‌کند و به‌گفته تکنو تنها 15 دقیقه برای پر کردن نیمی از شارژباتری کافی است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین