با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
کنسول گوگل پلی عرضه گلکسی اس ۲۳ FE در دو نسخه تراشه مختلف را تایید کرد!
عکس : گلکسی اس ۲۳ FE
.

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید سری FE به نام گلکسی اس ۲۳ FE است که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ محسوب می‌شود. تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شده که بخش بزرگی از مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند. همچنین طراحی این گوشی موردانتظار اخیرا در طی تصاویر رندری لو رفت.

حالا اما گلکسی اس ۲۳ FE به تازگی در کنسول گوگلی پلی لیست شده که یکی از مهمترین ویژگی‌های آن را تایید می‌کند. بخشی از جزئیات فنی محصول جدید سامسونگ نیز در این گواهی ثبت شده است.



براساس اطلاعات قرار گرفته در کنسول گوگل پلی، گلکسی اس ۲۳ FE در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار خواهد شد. در این رابطه، نسخه r11q این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک با پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۳۰ بهره می‌برد. از سوی دیگر، مدل r11s نیز به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز است. جدا از سخت‌افزارهای متفاوت، دیگر مشخصات فنی دو نسخه گلکسی اس ۲۳ FE مشابه یکدیگر است.

گلکسی اس ۲۳ FE با حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۳ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. در کنسول گوگل پلی همچنین تصویری از این گوشی قرار گرفته که با آنچه در رندرهای قبلی دیده‌ بودیم کاملا مطابقت دارد. طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۳ FE از نمایشگر امولد ۶٫۳ اینچی، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. انرژی موردنیاز گوشی سامسونگ توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا به زودی معرفی خواهد شد چرا که این گوشی در چند وقت اخیر در گواهی‌های مختلفی مانند بلوتوث، BIS و NBTC ثبت شده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین