با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی‌های تاشو لاکچر سامسونگ W24 و W24 فلیپ معرفی شدند
عکس : گوشی‌های تاشو لاکچر سامسونگ W24 و W24 فلیپ

سامسونگ از گوشی‌های تاشو لاکچری W24 و W24 فلیپ رونمایی کرد. این دو گوشی جایگزین رده‌بالاتری برای گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 هستند. این سری علاوه بر اینکه به رم و حافظه داخلی بیشتری نسبت به مدل‌های گلکسی زد مجهز شده‌اند، بلکه از پنل‌های پشتی سرامیکی قوی‌تری بهره می‌برند.

سامسونگ، سری W را به‌عنوان جایگزین لاکچری سری گلکسی زد ارائه می‌کند و مثل همیشه فروش جدیدترین مدل‌های این سری را در چین آغاز کرده است و باید ببینیم که آیا آن‌ها را در بازارهای جهانی نیز عرضه می‌کند یا خیر.

گوشی‌های W24 و W24 فلیپ هرچند مثل گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 از فریم‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند، اما دارای رنگ طلایی براقی هستند که زیبایی خاصی به آن‌ها بخشیده است.

همچنین هر دو مدل دارای پنل پشتی سرامیکی بوده که نسبت به پنل شیشه‌ای مات گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در برابر خش بسیار مقاوم‌تر است. سامسونگ همچنین در هر مدل سری W24 از یک لوگوی کوچک که به «قلب دنیا» ترجمه می‌شود استفاده کرده است.

گوشی‌های W24 و W24 فلیپ هرچند از نظر مشخصات فنی شبیه به همتایان گلکسی زد خود هستند، اما سامسونگ همه لوازم جانبی آن‌ها را تم‌بندی کرده است. این گوشی‌ها همچنین با انیمیشن‌ها و والپیپرهای انحصاری ارائه شده‌اند تا حس رده‌بالاتر بودن را القا کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین