با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات فنی کلیدی گلکسی A25 5G
عکس : گلکسی A25 5G

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال توسعه مدل‌های نسل جدید سری گلکسی A است که سال آینده میلادی روانه بازار می‌شوند. به طور معمول، گوشی‌های سری گلکسی A در بازه زمانی ماه‌های مارس تا آوریل معرفی می‌شوند. در نتیجه، انتظار می‌رود گلکسی A25 نیز در بازه زمانی مشابه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تا به امروز، گلکسی A25 در گواهی‌های مختلفی ثبت شده است که بخشی از مشخصات فنی آن فاش کرده‌اند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک افشاگر مشخصات فنی کلیدی میان‌رده موردانتظار سامسونگ را اعلام کرده است.

افشاگری به نام Anthony لیست مشخصات فنی گلکسی A25 را در شبکه اجتماعی X (توییتر) به اشتراک گذاشته است. در این راستا، گوشی جدید سامسونگ از نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی امولد بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی بالا و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد. در پنل پشتی گلکسی A25 نیز شاهد دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود.

یک رندر غیر رسمی اخیرا نشان داد که گلکسی A25 از دو دوربین دیگر نیز برخوردار خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که در ناچ قطره‌ای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

قلب تپنده گلکسی A25 تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود که قبلا در گوشی‌هایی مانند گلکسی M34 و گلکسی A53 به کار رفته است. این تراشه به کمک حافظه رم ۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. به علاوه، انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین خواهد شد. مطابق انتظار، گلکسی A25‌ با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI 6.0 عرضه می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین