با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هواوی میت ۶۰ پرو پلاس احتمالا با برچسب قیمتی ۱۲۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید
عکس : هواوی میت ۶۰ پرو پلاس

هفته گذشته، هواوی در سکوت کامل خبری از سری پرچمدار هواوی میت ۶۰ رونمایی کرد که شامل دو مدل میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو می‌شود. نسل جدید گوشی‌های پرمیوم هواوی به تراشه Kirin 9000s مجهز هستند که از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث غافلگیر شدن بازار گوشی‌های هوشمند شد چرا که هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات امکان استفاده از فناوری 5G را نداشته است.

حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چینی در فکر عرضه مدل سوم سری هواوی میت ۶۰ به نام میت ۶۰ پرو پلاس است که احتمالا در کانفیگ‌های با حافظه رم و حافظه داخلی بالا همراه می‌شود.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی میت ۶۰ پرو پلاس به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود و در دو کانفیگ حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، ظاهرا کانفیگ پایه پرچمدار هواوی (نسخه ۵۱۲ گیگابایتی) با قیمت ۸۹۹۹ یوآن (۱۲۳۱ دلار / ۱۱۵۰ یورو) به فروش خواهد رسید.

همانطور که از نام آن پیداست، هواوی میت ۶۰ پرو پلاس قدرتمندترین نسخه سری میت ۶۰ خواهد بود که با دوربین چهارگانه پرچمدار عرضه می‌شود. شایعه شده که هواوی قصد توسعه یک نسخه دیگر از سری میت ۶۰ را دارد که با نام RS Ultimate Design شناخته خواهد شد. این گوشی برای کاربرانی مناسب است که به محصولات خاص علاقه دارند.

شایان ذکر است که پرچسب قیمتی ۱۲۰۰ دلاری هواوی میت ۶۰ پرو پلاس چندان عجیب نیست چرا که نسل قبلی سری پرچمدار هواوی یعنی میت ۵۰ پرو با قیمت ۱۲۰۰ یورویی برای بازار اروپایی عرضه شده است. این گوشی تنها در یک کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس قرار گرفته است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین