با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
پیکسل ۸ پرو در رندرهای سه‌بعدی رسمی دیده شد
عکس : پیکسل ۸ پرو

گوگل چندی پیش اعلام کرد که نسل جدید سری پرچمدار این برند موسوم به سری پیکسل ۸ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) و در طی رویداد موردانتظار Made by Google معرفی خواهد شد. در این رویداد همچنین شاهد رونمایی از پیکسل واچ ۲ نیز خواهیم بود. حالا در فاصله کمتر از یک ماه مانده به رونمایی رسمی از سری پیکسل ۸، گوگل از طراحی و رنگ‌بندی نسخه پرو سری پرده برداشته است.

غول فناوری آمریکایی به تازگی رندرهای سه‌بعدی پیکسل ۸ پرو را به صفحه تازه‌تاسیس Pixel Simulator (شبیه‌ساز پیکسل) اضافه کرده است. این رندرها به روشنی طراحی کلی پیکسل ۸ پرو و برخی دیگر از جزئیات آن مانند درگاه سیم‌کارت، سنسور سنجش دمای بدن و رنگ‌بندی پیکسل ۸ پرو را تایید می‌کنند.

طبق این تصاویر، پیکسل ۸ پرو در سه رنگ به نام Licorice (مشکی)، Procelain (خاکستری) و Sky (آبی) روانه بازار می‌شود. به علاوه، پرچمدار جدید گوگل با طراحی نمایشگر تخت همراه خواهد شد در حالی که ظاهر پنل پشتی تغییر چندانی نداشته و همچنان شاهد نوار فلزی دوربین‌ها هستیم. البته قابلیت جدید پیکسل ۸ پرو سنسور سنجش دمای بدن آن است که در کنار دوربین سه‌گانه آن قرار گرفته است.

سیستم دوربین پیکسل ۸ پرو شامل سنسور اصلی، لنز فوق عریض و دوربین تله‌فوتو خواهد بود که از زوم ۵ برابری اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند. در قسمت پایین، پیکسل ۸ پرو میزبان یک اسپیکر، یک میکروفون و درگاه USB-C است. از سوی دیگر، در سمت چپ بدنه درگاه سیم‌کارت مشاهده می‌شود. پیکسل ۸ پرو از قابلیت NFC نیز برخوردار خواهد بود.

مشخصات فنی پیکسل ۸ پرو

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که پرچمدار پرمیوم گوگل به نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد LTPO با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. مطابق انتظار، پیکسل ۸ پرو با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. قلب تپنده پرچمدار گوگل تراشه تنسور G3 خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت همراه می‌شود.

انرژی موردنیاز پیکسل ۸ پرو توسط باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ باسیم ۲۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۲۳ واتی تامین می‌شود. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN2 سامسونگ با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. پیکسل ۸ پرو از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیز برخوردار خواهد شد. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۱ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه پایه پیکسل ۸ پرو احتمالا با قیمت ۱۲۳۵ یورویی (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) روانه بازارهای اروپایی می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین