با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ردمی نوت ۱۳ پرو از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد
عکس : ردمی نوت ۱۲ پرو
.

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، شیائومی قصد دارد در اکتبر سال جاری میلادی از نسل جدید سری ردمی نوت به نام سری ردمی نوت ۱۳ رونمایی کند. حالا در فاصله تنها یک ماه مانده به معرفی گوشی‌های موردانتظار ردمی، نسخه پرو سری یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو موفق به ثبت گواهی جدیدی شد که خبر از عرضه قریب‌الوقوع آن می‌دهد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو امروز در گواهی 3C کشور چین قرار گرفت. این گوشی با شناسه مدل 2312DRA50C ثبت شده که قبلا آن را در گواهی TENAA دیده بودیم. طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، ردمی نوت ۱۳ پرو به سرعت شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز خواهد بود.



به عبارت دیگر،ردمی نوت ۱۳ پرو هیچ بهبودی در زمینه توان شارژ نخواهد داشت چرا که نسل قبلی این دستگاه یعنی ردمی نوت ۱۲ پرو نیز با شارژ ۶۷ واتی عرضه شده بود. متاسفانه دیگر مشخصات فنی گوشی ردمی در لیست گواهی 3C ثبت نشده است. البته با توجه قرارگیریردمی نوت ۱۳ پرو در گواهی 3C، انتظار می‌رود شیائومی به زودی از گوشی موردانتظار خود رونمایی کند. در این رابطه، شایعات اذعان داشته‌اند که سریردمی نوت ۱۳ در ماه اکتبر برای بازار چین و پس از چند وقت برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

ردمی نوت ۱۳ پرو احتمالا از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد. به علاوه، گزارش شده که گوشی ردمی در چهار کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. منبع تغذیه ردمی نوا ۱۳ پرو باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. برای عکاسی، شیائومی سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی را در گوشی خود به کار خواهد برد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین