با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
روش‌‌های پاک‌کردن سابقه پیامک تلفن‌همراه
عکس : روش‌‌های پاک‌کردن سابقه پیامک تلفن‌همراه

در دنیای امروز که ارتباطات اغلب از طریق پیامک و ایمیل انجام می‌شود، حفاظت از حریم خصوصی بیشتر از همیشه اهمیت پیدا کرده است. شاید برای شما پیش بیاید که به دلایل شخصی، نیاز داشته باشید که تاریخچه پیامک ‌های خود را از سوابق حذف کنید، اما ندانید راه‌حل این موضوع چیست و نمی‌دانید چگونه پرینت پیامک را حذف کنید!

به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم در این مقاله، ما به شما روش‌های مختلف و موثری را برای حذف تاریخچه پیامک‌ها ارائه می‌دهیم. پس اگر به دنبال حفظ حریم اطلاعات شخصی‌تان هستید و برایتان سوال پیش آمده که چگونه تاریخچه پیامک راحذف کنید، با ما همراه شوید و با آسان‌ترین روش‌ های حذف پیامک آشنا شوید.


۱- پاک کردن پیامک به صورت دستی

پاک‌کردن پیامک به‌صورت دستی، یکی ازایمن‌ترین و کم‌ریسک‌ترین روش‌ها به‌حساب می‌آید واولین کاری است که بعداز ایجاد سوال چگونه تاریخچه پیامک را حذف کنیم، به سراغش می‌رویم.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

وارد بخش مخاطبین یا پیامک ‌ها در گوشی خود شوید.

حال گزینه edit را انتخاب کرده و مخاطب یا پیامک ‌های موردنظرتان را با گزینه Delete، حذف کنید.

با اینکه روش دستی پاک‌کردن سوابق سیم‌کارت، زمان‌بر است؛ اما شما با این روش می‌توانید به‌صورت دقیق و دستی، مخاطبین و پیامک ‌هایی که نیاز به حذف دارند را انتخاب کرده و پاک کنید.

۲- پاک کردن سابقه سیم‌کارت با دستگاه سیم‌کارت خوان

پاک کردن سابقه سیم‌کارت با دستگاه سیم‌کارت خوان
عکس : پاک کردن سابقه سیم‌کارت با دستگاه سیم‌کارت خوان

اگر به دنبال روشی سریع برای پاک‌کردن سابقه سیم‌کارت خود هستید، استفاده از دستگاه سیم‌کارت خوان، یک راه‌حل بسیار کارآمد و ایمن است. برای انجام این روش، تنها کافی است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ابتدا دستگاه سیم‌کارت خوان را به‌کمک کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

با کلیک روی آیکون مدیریت محتوای سیم‌کارت، به محتوای سیم‌کارت دسترسی پیدا کنید.

درقسمت تنظیم مجدد یا ریست، گزینه‌هایی از قبیل پاک‌کردن تاریخچه مخاطبین، پیامک ‌ها و سایر محتواهای سیم‌کارت را مشاهده خواهید کرد.

با انتخاب گزینه Delete All،سابقه سیم‌کارت شما به طور کامل پاک خواهد شد.

۳- پاک کردن سابقه سیم‌کارت با برنامه‌های مدیریت اطلاعات

با استفاده از برنامه‌های مدیریت اطلاعات همچون برنامهMobikin Eraser،شما می‌توانید با بالاترین سرعت ممکن، کلیه اطلاعات سیم‌کارتتان را حذف کنید. باید به این موضوع اشاره کنیم که این برنامه‌ها معمولا دارای سطوح مختلفی هستند:

سطح Low:

با استفاده از این سطح، می‌توانید به‌سرعت و بدون هیچ مشکلی، تمام اطلاعات گوشی را از جمله مخاطبین و پیامک ‌ها را حذف کنید.

سطح Medium:

در این سطح از برنامه، امکان پشتیبان‌گیری از برخی اطلاعات سیم‌کارت نیز امکان‌پذیر خواهد شد. با این کار، می‌توانید از اطلاعات مهمی که نیاز به حفظ دارند، پشتیبان بگیرید و سپس سابقه سیم‌کارت خود را پاک کنید.

سطح High:

در سطح High، تمام اطلاعاتی که قصد پاک‌کردن آن را دارید، به‌صورت پیش‌فرض پشتیبان‌گیری می‌شود. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که حتی پس از پاک‌کردن، اطلاعات مهم‌تان از بین نمی‌روند و قابل بازیابی هستند.

کیوان نقره کار - کارآفرین ملی مدرس و پژوهشگر

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین