با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ابعاد انفجارهای امروز لبنان باورنکردنی است؛ بعد از پیجرها نوبت به موبایل و بی‌سیم رسید!
عکس : انفجار بی سیم، لپ تاپ و موبایل و پیجر

یک منبع امنیتی پس از انفجار های امروز در لبنان فاش کرده است که بی‌سیم‌های مورد استفاده حزب‌الله پنج ماه پیش، تقریباً همزمان با پیجر های منفجره، خریداری شده بودند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری نظامی سایت شات ایکس و به نقل از اطلاعات رویترز گزارش داده است حدود ۲۴ ساعت پس از انفجار هزاران دستگاه پیجر مورد استفاده اعضای حزب‌الله لبنان، برخی دستگاه‌های ارتباطی مورد استفاده این گروه منفجر شدند.

این خبرگزاری عصر روز چهارشتبه ۲۸ شهریور به نقل از یک منبع امنیتی و یک شاهد عینی گزارش داده که این انفجارها در سراسر جنوب لبنان و حومه جنوبی بیروت رخ داده است.

منبع رویترز می‌گوید دستگاه‌های منفجر شده جدید «بی‌سیم‌های دستی» بودند که با پیجرهای روز سه‌شنبه تفاوت دارند.

بر اساس این گزارش، دست‌کم صدای یک انفجار در نزدیکی محل تدفین برگزار شده توسط حزب‌الله برای اعضایش که روز سه‌شنبه کشته شدند، شنیده شده است.


انفجار باتری بی سیم و تلفن همراه در لبنان
عکس : انفجار باتری بی سیم و تلفن همراه در لبنان

رویترز به‌نقل از یک منبع امنیتی نیز نوشت: دستگاه‌هایی که امروز در لبنان منفجر شده‌اند، پیجر نیستند؛ تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ، رادیو و رایانه‌ها منفجر شده‌اند.

انفجار بی‌سیم‌ها در لبنان یک روز پس از آن اتفاق می‌افتد که هزاران پیجر انفجار ی مورد استفاده این گروه تقریباً ۳۰۰۰ نفر را مجروح و ده‌ها نفر از جمله غیرنظامیان و کودکان را کشته و زخمی کرد.

یک منبع امنیتی اکنون فاش کرده است که بی‌سیم‌های مورد استفاده حزب الله پنج ماه پیش، تقریباً همزمان با پیجر های منفجره، خریداری شده بودند.

عکس :

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرده که تاکنونی دست‌کم ۹ نفر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر در انفجار امروز در لبنان مجروح شدند.

یک منبع آگاه نیز به آکسیوس گفته انفجار های امروز لبنان به دلیل نگرانی از شناسایی اطلاعاتی حزب‌الله بود.

انفجار بی سیم در لبنان
عکس : انفجار بی سیم در لبنان

ساعتی پیش تصویری در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده که نشان می‌دهد در پی احتمال افزایش درگیری بین اسرائیل و لبنان ، رژیم صهیونیستی تانک‌های خود را به سمت مرز لبنان روانه کرده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین