با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نوزاد ۱۰۰ ساله؛ بنجامین باتن همه را شوکه کرد!
عکس : بیماری پروگریا یا پیری زودرس کودکان

در روزهای گذشته تصاویری از یک نوزاد تازه‌متولدشده در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که باعث بهت و حیرت کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده و همه را به یاد فیلم بنجامین باتن با بازی درخشان برد پیت انداخته است.

به گزارش سرویس اخبار پزشکی سایت شات ایکس و به نقل از العین انتشار تصاویری از یک نوزاد در فضای مجازی که با پیری زودرس کودکان به دنیا آمده و در بدو تولد چهره‌ای شبیه به یک پیرمرد ۱۱۰ ساله دارد، باعث تعجب و حیرت کاربران شد.

این تصاویر که بدون توضیح خاصی در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته، نشان می‌دهد که این نوزاد با پوستی کش‌آمده، چهره‌ای پر چین و چروک، موهای سفید و صدایی لرزان از شکم مادرش متولد شده و علاوه بر پدر و مادر خود، همه کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی تصویر او را دیده‌اند، مبهوت و وحشت‌زده کرده است.


تصاویری نوزادی که با عارضه پیری زودرس به دنیا آمده
عکس : تصاویری نوزادی که با عارضه پیری زودرس به دنیا آمده

شواهد نشان می‌دهند که این کودک زنده است. اسم این بیماری پروگریا یا پیری زودرس کودکان است.

اغلب کاربران در قسمت کامنت‌ها عنوان کرده‌اند که با دیدن این تصاویر به یاد فیلم بنجامین باتن بازی درخشان برد پیت افتاده‌اند.

پیری زودرس کودکان یا بیماری پروگریا
عکس : پیری زودرس کودکان یا بیماری پروگریا

فیلمی جذاب که نشان می‌دهد کودکی تازه‌متولدشده با عارضه پیری زودرس ، چگونه زندگی خود را گذرانده و زمانی که همسرش پیر می‌شود، چطور تبدیل به یک جوان جذاب، نوجوان، کودک و در انتها نوزاد می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین