با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه طرح جوانی جمعیت [مهر 1403]
عکس : پیش فروش ایران خودرو ویژه طرح جوانی جمعیت

ایران خودرو با انتشار بخشنامه‌ای، شرایط جدید پیش فروش محصولات خود در قالب طرح جوانی جمعیت را اعلام کرد. این طرح که از امروز، سه‌شنبه سوم مهرماه آغاز شده، به متقاضیان فرصت می‌دهد تا با ثبت‌نام در سامانه فروش، خودروی مورد نظر خود را با پیش‌پرداخت و تحویل در دی‌ماه و بهمن‌ماه ۱۴۰۳ دریافت کنند. این شرایط ویژه، به‌طور خاص برای خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت طراحی شده است.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از خودرو بانک ایران خودرو در این بخشنامه، هفت محصول متنوع را در دسترس متقاضیان قرار داده است. از میان این خودروها، پژو ۲۰۷i با موتور TU3، پژو ۲۰۷ هاج‌بک با فرمان هیدرولیک، هایما S5، سورن پلاس بنزینی XU7P، تارا دستی و اتوماتیک، رانا پلاس و هایما 7X به چشم می‌خورد. این خودروها با رنگ‌های متنوعی همچون سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای، آبی کبود، آبی رویال و تیتانیوم عرضه می‌شوند که دست خریداران را در انتخاب رنگ باز می‌گذارد.

در این طرح، مشتریان می‌توانند با پرداخت 50 درصد به عنوان پیش‌پرداخت، به خرید خودرو بپردازند و در نهایت، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل و بر اساس قرارداد تعیین خواهد شد.

برای خودروی پژو ۲۰۷i با موتور TU3، متقاضیان باید مبلغ ۲,۲۹۲,۱۸۳,۰۰۰ ریال را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. همچنین برای پژو ۲۰۷ هاج‌بک با فرمان هیدرولیک، این مبلغ ۲,۳۵۷,۷۹۸,۰۰۰ ریال تعیین شده است. خودروی هایما S5 با پیش‌پرداخت ۵,۸۵۳,۴۳۷,۰۰۰ ریال در این طرح عرضه شده و برای سورن پلاس بنزینی، مبلغ ۲,۳۴۷,۲۱۳,۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.


جدول شرایط طرح پیش فروش جدید ایران خودرو ویژه جوانی جمعیت ویژه مهر 1403

در میان خودروهای دیگر، تارا دستی با مبلغ ۲,۰۹۴,۹۶۲,۷۰۰ ریال و تارا اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۳۰۴۵۴۰۲۱۰۰ ریال عرضه می‌شود. در نهایت، خودروی رانا پلاس با پیش‌پرداخت ۲,۳۰۹,۴۵۲,۰۰۰ ریال و هایما 7X با مبلغ ۷,۷۳۵,۱۰۴,۰۰۰ ریال در این طرح به متقاضیان ارائه می‌شود.

مطابق اعلام ایران خودرو، موعد تحویل خودروها در این طرح در بازه زمانی دی‌ماه و بهمن‌ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

جدول شرایط طرح پیش فروش جدید ایران خودرو ویژه جوانی جمعیت ویژه مهر 1403
عکس : جدول شرایط طرح پیش فروش جدید ایران خودرو ویژه جوانی جمعیت ویژه مهر 1403

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین