با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت «زوتی DL5» در بازار آزاد مشخص شد
عکس : زوتی DL5

با ادامه روند تحویل پارس خودرو، قیمت زوتی DL5 در بازار آزاد مشخص شد. DL5 فعلا تک محصول پارس خودرو در وارداتی ها به حساب می آید.

در روز های گذشته بود که تحویل گسترده اولین سری از خودروهای وارداتی پارس خودرو آغاز شد و حالا با تحویل اولین نمونه ها، قیمت این کراس اوور جدید در بازار مشخص شده است. با مراجعه به پلتفرم های خرید و فروش خودرو می توان تعداد زیادی از آگهی های فروش زوتی DL5 را دید. قیمت های درج شده که مربوط به آگهی های جدید هستند، در بازه ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قرار می گیرند. البته هستند آگهی هایی که قیمت بالاتری در نظر گرفته اند اما بنظر می رسد فعلا این بازه برای قیمت زوتی DL5 تثبیت شود.

قیمت تمام شده برای مشتریان این خودرو ۱ میلیارد و ۶۰میلیون تومان بوده است و به نظر می آید که با ادامه روند این خودرو باز هم کاهش را برای قیمت زوتی DL5 در بازار آزاد شاهد باشیم. همچنین این کراس اوور به همراه محصولات جتا از جمله آیتم های وراداتی بودند که عرضه مازاد داشت و قرار است برای آن ها ثبت نام جدید مازاد هم صورت پذیرد. بر همین اساس پیش بینی می شود که قیمت DL5 در آینده ای نه چندان دور کاهشی قابل توجه داشته باشد.

مشخصات فنی زوتی DL5

کراس اوور وارداتی پارس خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو مجهز است که خروجی های فنی ۱۴۵ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد و در مجموع عملکرد فنی کاملا معمولی برای این عضو جدید بازار پیش بینی می شود. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در محور عقب از نوع نیمه مستقل پیچشی است و رینگ های این کراس اوور ۱۷ اینچی هستند.

در کابین زوتی دی ال ۵ امکاناتی نظیر کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ، سنسور پایش باد تایرها، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، آینه های تاشو برقی، نمایشگر لمسی، آینه حساس به نور، تهویه الکتریکی دستی، صندلی های دستی، سنسور پارک و دوربین عقب، ترمزهای دیسکی و… دیده می شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین