با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت آزکارا در سامانه خودروهای وارداتی مشخص شد
عکس : آزکارا

قیمت علی الحساب جیلی آزکارا برای متقاضیان سامانه عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد و مشتریان می بایست ۵۰ درصد مبلغ علی الحساب را پرداخت کنند.

جیلی آزکارا به عنوان اولین خودروی وارداتی شرکت فرداموتورز در مرحله ششم سامانه خودروهای وارداتی عرضه شده و قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که قیمت مذکور قطعی و نهایی نبوده و بر اساس برآوردها تعیین شده است.

بر اساس ضوابط و مقررات موجود در سامانه، قیمت نهایی این خودرو پس از ارایه مستندات و مدارک از سوی شرکت فرداموتورز متعاقباً در سامانه اعلام خواهد شد. اما با توجه به قیمت جهانی این خودرو، سگمنت، کلاس و سطح آپشن ها و امکانات ارائه شده در خودرو جیلی آزکارا احتمالا قیمت نهایی در حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

مشخصات فنی آزکارا

پیشرانه بنزینی جیلی آزکارا مانند بسیاری از خودرو های چینی داخل بازار، یک پیشرانه سه سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ و مجهز به فناوری پاشش سوخت مستقیم استاین پیشرانه می تواند با کمک سیستم هیبرید خفیف روی هم رفته ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر (WDCT) به تمامی چرخ ها می رسد و این یعنی در کراس اوور جدید جیلی سیستم AWD را داریم که یک مزیت مهم برای این وارداتی به حساب می آید.

از جمله امکانات این خودرو می توانیم به کیسه هوا سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، ترمز اضطراری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، نور بالای اتوماتیک، رادار کمکی حرکت بین خطوط، سیستم تشخیص محدودیت سرعت، سامانه پایش فشار باد تایرها، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، کروز کنترل تطبیقی، تریم چرم مصنوعی، تنظیم حالت های رانندگی، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم ورود خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، سانروف، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، گرم کن و سرد کن صندلی های ردیف جلو، نورپردازی داخل کابین و… اشاره کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین