با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تیارا جدید مکث موتور دیده شد + ویدیو
عکس : تیارا

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر این کراس اوور لوکس چینی مراحل تست های فنی را پشت سر می گذارد و روی درِ صندوق عقب آن نشان X5 دیده می شود. البته که این محصول بایک در بازار جهانی، X7 نام دارد و زیرمجموعه های سری بیجینگ است. همچنین مدیرعامل مکث موتور در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار آخرین خودرو اعلام کرد که کراس اوور لوکس بایک به عنوان تیارا جدید (نیو تیارا ) به بازار ایران می آید و بزودی مونتاژ آن در کشور آغاز می شود. گفته می شود که تیارا جدید مکث موتور اواخر امسال عرضه خواهد شد. آن طور که مشخص است، مکث موتور نسخه فول آپشن و فیس لیفت بیجینگ X7 را برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده است.

مشخصات فنی بیجینگ X7 یا تیارا جدید

بیجینگ X7 مدل ۲۰۲۳ که ما آن را به عنوان تیارا جدید می شناسیم، در بازار ایران با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi عرضه می شود. این پیشرانه ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند. البته برخی منابع چینی گشتاور این پیشرانه ۳۰۰ و ۳۰۵ نیوتن متر اعلام کرده اند.

جعبه دنده تیارا جدید از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این کراس اوور چینی بایک در بخش عقب تعلیق مولتی لینک را دارد و در بخش جلوی آن تعلیق مک فرسون دیده می شود. بیجینگ X7 با وزن حدود ۱۶۵۰ کیلوگرم می تواند به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۹ ثانیه ثبت کند. همچنین مصرف سوخت بهینه این محصول چینی ۷.۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

امکانات رفاهی و ایمنی بایک بیجینگ X7

بیجینگ X7 به روزترین و کامل ترین کراس اوور بایک با ساختار یکپارچه به حساب می آید. این خودرو قرار است در بازار ایران با نسخه فول آپشن عرضه شود.

به احتمال زیاد تیارا جدید به مکث موتور به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک دو کاناله، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلوخوان، اتوپارک، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، سقف پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی، دستگیره های مخفی بیرونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، صندلی های برقی جلو با گرمکن و سردکن، حافظه صندلی راننده، ماساژور صندلی راننده، نور پردازی کابین، تشخیص اجسام و موجودات زنده اطراف خودرو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع و… مجهز خواهد بود. در برخی نسخه های بیجینگ X7 که قیمت بالاتری نسبت به نسخه های رایج دارند امکاناتی بیشتری مانند کنسول VIP ردیف دوم، صندلی VIP شاگرد، سردکن و گرمکن صندلی های عقب، ماساژور صندلی های جلو و عقب، تنظیم سیستم صوتی برای سرنشینان عقب و… دیده می شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین