با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر قاب محافظ آیفون ۱۵ پرو مکس یک تغییر طراحی بزرگ را نشان می‌دهند
عکس : قاب محافظ آیفون ۱۵ پرو مکس
.
هرچه به زمان رونمایی نسل جدید سری پرچمدار اپل یعنی آیفون ۱۵ نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و گزارش‌های بیشتری پیرامون این گوشی‌های موردانتظار به گوش می‌رسد. براساس جدیدترین این گزارش‌ها، امروز تصاویری از قاب محافظ نسل پرمیوم سری موسوم به آیفون ۱۵ پرو مکس فاش شده است. در این تصاویر که توسط افشاگری برجسته به نام Mijan Bu به اشتراک گذاشته شده‌اند تغییرات ظاهری و طراحی پرچمدار موردانتظار اپل به تصویر کشیده شده است.

برجسته‌ترین تغییر ظاهری آیفون ۱۵ پرو مکس مربوط به دکمه حالت بی‌صدا (سوئیچ سایلنت) می‌شود که برای ۱۶ سال بدون تغییر بوده است. این کلید که در بخش بالایی فریم چپ دستگاه قرار دارد از یک طراحی تخت و باریک بهره می‌برد تا دسترسی به آن آسان باشد.

حالا اما همانطور که در این تصاویر مشخص است، ظاهرا دکمه سایلنت آیفون ۱۵ پرو مکس با یک تغییر طراحی بزرگ همراه خواهد شد. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند که این دکمه جدید احتمالا یک کلید قابل شخصی‌سازی خواهد بود که جایگزین دکمه سایلنت می‌شود. از نظر ظاهری، دکمه جدید آیفون ۱۵ پرو مکس بزرگ‌تر شده است و از لبه‌های گردتر نیز بهره می‌برد.
اخیرا نیز گزارش‌هایی ادعا کرده بودند که اپل درنظر دارد که دکمه سایلنت را با یک کلید قابل شخصی‌سازی جدید تعویض کند. ظاهره این کلید از یک پردازنده کوچک برخوردار است که به کاربر امکان اجرای فرامین مختلف مانند استفاده از Apple Pay و پیدا کردن دستگاه با قابلیت Find My iPhone را می‌دهد. به علاوه، شایعه شده است که کلید جدید سری آیفون ۱۵ در حالتی که دستگاه خاموش است نیز کار می‌کند.

شایان ذکر است که قاب محافظ آیفون ۱۵ پرو مکس از یک بریدگی بزرگ برای ماژول دوربین بهره می‌برد که احتمالا بیانگر بهبود سیستم دوربین این گوشی در مقایسه با نسل قبلی آن یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس است. در این راستا، برخی از افشاگران اعلام کرده‌اند که آیفون ۱۵ پرو مکس به یک لنز پریسکوپی با بزرگنمایی ۵ و یا ۶ برابری مجهز خواهد شد.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین