با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
فروشگاه اپل در آستانه رویداد It’s Glowtime امشب موقتاً از دسترس خارج شد
عکس : از دسترس خارج شدن فروشگاه اپل

همان‌طور که اعلام شده بود، اپل امروز رویداد ویژه It’s Glowtime برای معرفی خانواده آیفون 16، اپل واچ X و سایر محصولات دیگر خود را برگزار خواهد کرد و ما نیز بی‌صبرانه منتظر این رویداد و پوشش اخبار آن در ترنجی هستیم.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی اکنون و به‌سبک هر رویداد دیگر اپل، درست چند سال پیش از آغاز مراسم، وب‌سایت فروشگاه این شرکت به‌صورت موقت از دسترس خارج شده است و بلافاصله پس از اتمام رویداد با ویترین محصولات جدید مجدداً راه‌اندازی می‌شود.


از دسترس خارج شدن فروشگاه اپل

انتظار می‌رود اپل آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو پلاس در دسته گوشی‌های آیفون و اپل واچ SE 3، اپل واچ سری 10، ایرپادز 4 و ایرپادز مکس 2 را در دسته محصولات جانبی دیگر خود معرفی کند. این شرکت همچنین باید تاریخ انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل‌های خود ازجمله iOS 18 و macOS Sequoia را اعلام کند. به‌نظر می‌رسد شعار این رویداد یعنی «It’s Glowtime» نیز به نقش Apple Intelligence در محصولات اپل اشاره دارد.

تاریخ معرفی سری آیفون 16 اپل
عکس : تاریخ معرفی سری آیفون 16 اپل

ما اینجا در ترنجی پوششی از تمامی محصولات معرفی‌شده و اخبار مرتبط با آن‌ها را برای شما خواهیم داشت. این رویداد قرار است در ساعت 10:00 صبح به‌وقت اقیانوس آرام / 20:30 به‌وقت تهران برگزار شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین