با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آیفون SE 4 حداکثر تا اوایل فروردین ۱۴۰۴ رونمایی خواهد شد
عکس : آیفون SE 4

طبق گزارش های منتشر شده، تولید آیفون SE 4 در ماه اکتبر افزایش خواهد یافت. همچنین شایعات حاکی از رونمایی این آیفون ارزان‌قیمت در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی هستند. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی برخی ادعا می‌کنند که iPhone SE 4 در ماه ژانویه ۲۰۲۵ (اوایل دی تا اوایل بهمن ۱۴۰۳) رونمایی می‌شود. اما ممکن است که این تلفن هوشمند مانند نسل های قبل، در ماه مارس (اوایل اسفند ۱۴۰۳ تا اوایل فروردین ۱۴۰۴) معرفی شود. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای برخی از عناصر طراحی آیفون ۱۶ باشد. این گوشی به یک صفحه نمایش OLED بزرگتر و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.


iPhone SE 4
عکس : iPhone SE 4

طرفداران اپل مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از iPhone SE 4 هستند. در چند وقت اخیر شایعات متعددی درباره این تلفن هوشمند منتشر شده است. هم‌اکنون گزارش دیگری داریم. ادعا می‌شود که iPhone SE 4 در اوایل ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

طبق گزارش Notebookcheck، تامین کنندگان اپل در حال آماده شدن برای تولید انبوه آیفون SE 4 در اکتبر ۲۰۲۴ هستند. پس انتظار نداریم که این تلفن هوشمند به همراه گوشی های پرچمدار اپل در ماه سپتامبر معرفی شود. شاید در ماه ژانویه سال آینده میلادی شاهد رونمایی iPhone SE 4 باشیم. البته برخی گزارشات ادعا می‌کنند که این دستگاه در ماه مارس معرفی خواهد شد.

شایعات قبلی، حاکی از برخورداری این گوشی اقتصادی آینده اپل از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED است. برخی از ویژگی های طراحی iPhone SE 4 مشابه آیفون ۱۶ خواهد بود. البته این دستگاه بر خلاف برادر گران‌قیمت‌ خود به یک دوربین در قاب پشتی مجهز می‌شود. انتظار داریم که آیفون ۱۶ از دو دوربین در قاب پشتی برخوردار باشد. احتمالاً تراشه A18 Bionic اپل نیروی پردازشی مورد نیاز آیفون اس ای ۴ را تأمین خواهد کرد. این گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید. احتمالاً این تلفن هوشمند به دکمه Action (مشابه سری آیفون ۱۵ پرو) مجهز می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین