با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آیفون ۱۵ پرو مکس قدرت خود را در آنتوتو به رخ کشید!
عکس : آیفون ۱۵ پرو مکس

پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ اخیرا تایید کرد که سخت‌افزار به کار رفته در سری آيفون ۱۵ پرو یعنی A17 پرو یکی از سریع‌ترین و قدرتمندترین تراشه‌های حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند است. حالا اما آیفون ۱۵ پرو مکس با این تراشه در بنچمارک آنتوتو لیست شده که خبر از عملکرد پردازشی خارق‌العاده آن می‌دهد.

طبق اطلاعات قرار گرفته در آنتوتو ، آیفون ۱۵ پرو مکس با تراشه A17 پرو موفق به کسب امتیاز قابل توجه ۱٬۶۴۱٬۸۸۳ شده است. این گوشی با کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی در آنتوتو ثبت شده است. با این امتیاز، آیفون ۱۵ پرو مکس یکی از سریع‌ترین گوشی‌های بنچمارک آنتوتو به شمار می‌رود.

برای مقایسه، تراشه A16 بایونیک سری آیفون ۱۴ پرو امتیاز کلی ۱٬۴۷۴٬۰۱۱ را در آنتوتو کسب کرده است. از سوی دیگر، تراشه M1 موجود در لپتاپ‌ها و آیپد‌های اپل امتیاز ۱٬۷۵۴٬۴۶۵ را به خود اختصاص داده‌ است. شایان ذکر است که آیفون ۱۵ پرو مکس از سریع‌ترین گوشی اندرویدی لیست آنتوتو یعنی نوبیا رد مجیک ۸ پرو پلاس (امتیاز ۱٬۶۳۲٬۸۵۹) نیز قوی‌تر ظاهر شده است.

در آزمون پردازنده مرکزی، تراشه A17 پرو امتیاز ۳۹۲٬۶۴۳ را کسب کرده است. در بخش پردازنده گرافیکی، این سخت‌افزار موفق به کسب امتیاز ۵۹۷٬۷۳۴ شده است. در زمان معرفی سری آیفون ۱۵، اپل اعلام کرد که پردازنده گرافیکی A17 پرو حدود ۲۰ درصد قوی‌تر از پردازنده گرافیکی A16 بایونیک است. با این وجود، نتایج بنچمارک آنتوتو اما بهبود ۲۷ درصدی را نشان می‌دهند. با امتیاز ۳۰۶٬۱۶۴، تراشه A17 پرو در بخش حافظه بهترین سخت‌افزار لیست آنتوتو محسوب می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین