با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
موتور جستجوگر داک‌داک‌گو (DuckDuckGo) از AI Chat رونمایی کرد
عکس : موتور جستجو DuckDuckGo

موتور جستجو و مرورگر متمرکز بر حریم خصوصی DuckDuckGo از قابلیت AI Chat رونمایی کرد. این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد بین مدل‌های مختلف هوش مصنوعی مانند GPT-3.5 ،Claude ، Llama و Mistral انتخاب کنند و به چت‌بات آن به‌صورت خصوصی دسترسی داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو براساس اعلام DuckDuckGo، قابلیت جدید AI Chat خصوصی است و مکالمات شما نیز برای آموزش هیچ مدل هوش مصنوعی استفاده نمی‌شود. به گفته DuckDuckGo آدرس IP کاربر هنگام استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی به‌طور کامل حذف و به‌جای آن آدرس IP این شرکت قید می‌شود.

قابلیت جدید DuckDuckGo برای چت با مدل‌های هوش مصنوعی

قابلیت جدید DuckDuckGo برای چت با مدل‌های هوش مصنوعی
عکس : قابلیت جدید DuckDuckGo برای چت با مدل‌های هوش مصنوعی

این شرکت در چند ماه گذشته درحال آزمایش AI Chat بوده، اما به‌تازگی این قابلیت در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. برخلاف سایر هوش مصنوعی ‌های مستقل مانند جمینای و ChatGPT که برپایه مدل‌های زبانی بزرگ خود هستند، چت هوش مصنوعی DuckDuckGo چنین نیست. درعوض، این شرکت چت‌بات ‌های هوش مصنوعی ‌ مطرح و محبوب را گردآوری کرده است.

در‌حال‌حاضر، AI Chat به شما امکان می‌دهد بین مدل‌های GPT 3.5، کلود 3 هایکو، Llama 3 و Mistral 8x7B یکی را انتخاب کنید. البته این شرکت می‌گوید که مدل‌های بیشتری را به‌زودی ارائه خواهد داد. تفاوت‌های اصلی بین این چند مدل، به چند پارامتر خاص مربوط می‌شود؛ اگر شما پاسخ یک مدل را نمی‌پسندید، می‌توانید به‌سادگی دیگری را امتحان کنید.

همچنین استفاده از AI Chat رایگان است، اما در هر روز امکان استفاده محدودی خواهید داشت. این شرکت می‌گوید که درحال بررسی یک اشتراک پولی است که محدودیت‌های کمتری دارد و همچنین به مدل‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی دسترسی خواهد داشت.

اکنون شما می‌توانید با مراجعه به AI Chat از مدل‌های هوش مصنوعی مختلف برای گفتگو، تهیه پیش‌نویس ایمیل‌ها، نوشتن کد و دیگر موارد استفاده کنید؛ البته هنوز این مدل‌ها نمی‌توانند تصویر تولید کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین