با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
کوالکام با رسیدن به سرعت ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه بر بستر 5G رکورد زد
عکس : کوالکام با رسیدن به سرعت ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه بر بستر 5G رکورد زد
.

کوالکام با کمک مودم اسنپدراگون X75 5G و بر بستر 5G به رکورد خیره کننده ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه در دانلود دست پیدا کرد.



کوالکام توانسته است در طیف زیر ۶ گیگاهرتز سرعت انتقال داده را به ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه برساند. در حال حاضر سرعت انتقال در باند میانی یا باند c در زمان اتصال به 5G حدود 350 الی 450 مگابیت بر ثانیه است.

در این رکورد از سیستم اسنپدراگون X75 5G استفاده شده است. قرار است مودم جدید کوالکام در اواخر امسال در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. رکورد ثبت شده توسط کوالکام در طیف ۳۰۰ مگاهرتز و بر بستر 5G انجام شد. بسیاری از شبکه های 5G بر بستر LTE قرار دارند. بدین ترتیب اپراتورها می توانند سرعت دانلود قابل ارائه به کاربران را افزایش دهند. از طرفی ظرفیت 5G در شبکه های مستقل بیشتر بوده و سرعت آن نیز در دانلود بیشتر است. کوالکام ۴ کانال مجزا از 5G را با هدف دستیابی به پهنای باند و طرفیت بیشتر ترکیب کرده است. همین موضوع سرعت انتقال داده تا را به طور چشمگیری افزایش داده است.

همچنین برای انتقال داده بیشتر از QAM 1024 به جای QAM 256 استفاده شد که به نوعی امکان انتقال داده های بیشتر در هر ارسال را بوجود می آورد. علاوه بر آن با استفاده از ویژگی Time Decision Duplex امکان آپلود و دانلود با فرکانس مشایه اما زمان های متغیر ایجاد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین