کارل پای، مدیر عامل ناتینگ ، اعلام کرد که این شرکت یک زیربرند جدید به نام CMF by Nothing را تأسیس کرده است.
این خبر را Carl Pei در ویدئوی Community Update جدید این شرکت در یوتیوب منتشر کرده است. به گفته پای، این زیربرند نسخه مقرونبهصرفهتر ناتینگ خواهد بود که هدف آن ارائه محصولاتی با قیمتهای عالی و کیفیت مناسب خواهد بود.
دو محصول اول CMF که اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد، یک ساعت هوشمند و یک هدفون خواهند بود که هر دوی آنها از طراحی معروف ناتینگ بهره خواهد برد. همچنین محصولات CMF همانند محصولات ناتینگ، به خاطر توجه به تجربه کاربر، عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.
گفتنی است زیربرند CMF توسط یک تیم جداگانه در داخل شرکت ناتینگ مدیریت میشود تا از تداخل محصولات جلوگیری شود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ماههای آینده چه اطلاعات بیشتری درباره ساعت هوشمند و هدفون این زیربرند منتشر میشود. آیا این زیربرند قادر خواهد بود تا با محصولات ارزانقیمت چینی مثل ردمی شیائومی رقابت کند یا خیر.