با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوگل نسخه پایدار قابلیت Nearby Share برای سیستم‌عامل ویندوز را منتشر کرد
عکس : Nearby Share گوگل

مشخصه Nearby Share نسخه گوگل ی قابلیت AirDrop اپل به‌شمار رفته و اکنون ورژن ویندوزی آن به‌طور رسمی از کانال بتا خارج شده است. گوگل پس از اجرای چند آزمایش که بیش از 1.7 میلیون کاربر در آن‌ها مشارکت داشتند؛ بالاخره تصمیم به انتشار نسخه پایدار گرفت.

انتخاب نام Nearby Share برای این برنامه بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد؛ چرا که اساسا هدف اصلی از ارائه آن‌را به‌طور دقیق توصیف می‌کند.

کاربران با استفاده از این برنامه صرفنظر از برند تولیدکننده گوشی هوشمند خود می‌توانند داده‌ها را میان گوشی‌های اندرویدی مختلف به شکلی سریع و آسان به اشتراک بگذارند. با این‌حال کاربران از امروز می‌توانند برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین کامپیوترهای شخصی ویندوزی و دستگاه‌های اندرویدی از ویژگی Nearby Share استفاده کنند.

بر اساس اعلام گوگل از زمان عرضه نسخه بتا بیش از 50 میلیون فایل بین کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های اندرویدی منتقل شده است. با عرضه نسخه پایدار برنامه، مدت زمان اجرای فرآیند انتقال به‌صورت تقریبی نمایش داده شده و قابلیت پیش‌نمایش تصویر در اعلان‌های دستگاه نیز ارائه می‌شود.

این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا از اشتراک‌گذاری فایل صحیح اطمینان حاصل نمایند. گوگل اعلام کرده که به منظور نصب برنامه Nearby Share به‌صورت پیش‌فرض روی برخی لپ‌تاپ‌های منتخب نظیر Dragonfly Pro با کمپانی اچ‌پی همکاری نموده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین